AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

Ring 070-946 35 54 www.aubergine.se
4.5

I en öppen och varm atmosfär på Östermalm söker vi ge våra gäster en trivsam och smaklig upplevelse, såväl i baren som i matsalen. Vår matlagning är medelhavsinspirerad och baserad på förstklassiga svenska råvaror.

4 omdömen om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

Göran A
Skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

Väldigt god mat och mycket fin service. Vinkunnig servitör med fin fingertoppskänsla tog väl hand om oss häromkvällen. Åt en riktigt god kantarelltoast och en eminent halstrad råbiff. Lagom fin miljö där man känner sig avslappnad. Enda minuset var några bordsgrannar som kämpade hårt för att bete sig som stekare en tisdagkväll. Återvänder gärna hit igen!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Joakim T
Skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

Bäst personal, bäst mat och godaste drinkarna!

Lena C
Skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

Har sedan länge hört enormt mycket positivt om Aubergine och tillslut blev det dags för ett besök. Ja, det var enormt trevligt, bra mat och avslappnad och bra service. Absolut värt ett besök snart igen.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Emma L
Skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm

Fantastisk personal, god mat och trevlig vinlista. Man känner sig välkommen så fort man kliver innanför dörren - personalen tycks verkligen bry sig om en på riktigt. En av Stockholms absolut trevligaste krogar!