Swing Inn Nightclub

Swing Inn Nightclub

Ring 040-12 22 21 www.malmborgen.nu
3.8

Elysée är världsberömt långt utanför malmös gränser. Främst för sina fonduer med de många läckra såserna och salladsbuffén med varmt vitlöksbröd som smakstart. Lika trevligt som gott.

9 omdömen om Swing Inn Nightclub

Bo W
Skrev om Swing Inn Nightclub

Elysée var ett rätt bra ställe en gång i tiden. Idag är det avsvärt sämre kvalitet på maten, personalen ignorerar kunderna och priserna har gått upp rejält sedan matmomsen sänktes. Avråder bestämt från att gå hit!

Daniel E

Mathias P
Skrev om Swing Inn Nightclub

Stans bäste fondue hittils, finns det möjlighet så be att få sitta inne i trädgården där det är en lite varmare och mysigare stämning.

Qpaqex
Skrev om Swing Inn Nightclub

Det var bättre förr. 1980-talet hade inte den matkultur vi har idag. Jag tycker tiden stått stilla. Samtidigt finns det många som gillar denna 1980-tals romantiken. Priserna är höga i förhållande till vad man får. Finns bättre ställen i Malmö att äta fondue på. Det känns inte alls som personalen bryr sig. Känns mycket som löpande bandet. Trist. Det finns så mycket man skulle kunna ändra på. Bättre utbud av drycker tex. En salladsbuffé som är en utmaning och inte bara en massa burkmajs och liknande. Det kostar...

Malin A
Skrev om Swing Inn Nightclub

Riktigt bra fondue med smarriga såser, kan varmt rekommenderas

Louise S
Skrev om Swing Inn Nightclub

Riktigt god mat, dock till ett lite högre pris, men det är det värt! Mysig och gemytlig inredning samt personal. Helt klart ett av mina favoritställen. Kännt för sin fondue, vilket jag förstår. Helt otroligt vad mat man får på stället, förrätten räcker nästan som middag haha men ett riktigt bra ställe, så besök det om ni är på en visit i Malmö.

Kerstin A
Skrev om Swing Inn Nightclub

Ett utmärkt ställe om du letar efter god mat till ett bra pris. Det fungerar även utmärkt att ha din firmafest här, vilket vi haft under förutsättning du bokar för ett större sällskap. Du blir serverad deras vitlöksbröd som de är kända för samt en salladsbuffé om den faller dig i smaken. Dock inget för mig som nöjer mig med själva brödet. Något du absolut bör testa är ders fondue med deras goda kalla såser till. Det är främst Elysées kända rätt här. Du kan välja mellan kyckling, fläskfile, ox eller blandat till fondue. De...

Johanna L gillar detta
Anya L
Skrev om Swing Inn Nightclub

Definitivt en av Malmös bästa restauranger. De har en bra meny och har en riktigt god salladsbuffé! Ett stort plus för att man får salladsbuffé + vitlöksbröd som förrätt när man äter där. Riktigt mysig atmosfär både inne på Elysée och ute i "trädgården". Det negativa är dock att det inte finns så mycket förutom salladsbuffén om man inte äter kött&fisk vilket är anledningen till att jag inte äter där längre. men om man äter kött och fisk kan jag verkligen rekommedera Elysée.

Ami H
Skrev om Swing Inn Nightclub

För 20 år sedan blev jag hitsläpad första gången. Då låg oljestanken tung under taket och man luktade som en hel fritös när man kom hem. Fast fonduen var sagolik. Den är fortfarande mycket god och frityrdoften har gett med sig. Det är aldrig dåligt här och sallatsbordet är både omfångsrikt och njutningsfullt. Det blir aldrig dåligt!