feedback company

Checkins
Ring företaget
Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB

Storgatan 22 331 30 VÄRNAMO

Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB finns på Storgatan 22 i VÄRNAMO och är sökbara på bl.a. Restauranger och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB

Läs vad Recos användare tycker om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB

skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    Riktigt gött, finns mycket mat att välja mellan. Kul att dom även har mongoliskt. Prisvärt, mysig restaurang och mycket service inriktad personal.
    skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    Så många härliga måltiderman ätit där!
  • Status: 2
    God mat
  • Status: 2
    skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    Har ätit där många gånger både till den goda lunchbuffen och på kvällen.får altid en bra service av dom söta flickorna som jobbar där.kan absolut reka dom
  • Status: 1
    skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    God mat men tyvärr otrevlig personal, dom är inte det minsta service minded .
  • Status: 10
    skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    Bra service, Gött med uteservering mitt på stortagtsbacken, bra lunchbuffe och trevlig krog på kvällaren. trevlig personal, trevlig och passande miljö
    skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    Dålig barnmeny, endast en rätt a 65 kr.För att byta ut pommes mot nudlar vill de ha 25 kr extra.Vi beställde bara nudlar till barnen, vilket de tog 129 kr/portion för.Dvs köttbullar med nudlar är billigare än enbart nudlar!!? Rek ej,dåligt.
  • Status: 13
    skrev om Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB:
    Trevlig chinarestaurang med god mat. De har en mongolisk barbeque där man själv får välja mat som man sedan ser kocken tillaga. Lunchbuffén är prisvärd.

0 bilder från Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB

Taggar för Restaurang Lilla Krogen i Värnamo AB