Restaurang Mandarin City

Restaurang Mandarin City

Ring 08-411 63 36 www.mandarincity.se
2.4

Unna dig själv eller någon du tycker om en annorlunda restaurangupplevelse. Varmt Välkommen!

10 omdömen om Restaurang Mandarin City

Zakaria K
Skrev om Restaurang Mandarin City

Måste ha varit den värsta buffén jag varit på. Maten var kall och smaklös, fanns inte mycket att välja på. Jag känner mig lurad på mina 190 kr jag lagt på den hemska buffén. Personalen var också rätt otrevliga kände mig inte alls välkommen.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Mary A
Skrev om Restaurang Mandarin City

Jätte god och trevliga tjejer som jobbar!

Yvonne S
Skrev om Restaurang Mandarin City

Här fick jag MATFÖRGIFTNING!!! Ät INTE här, är min rekommendation!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Tolga E
Skrev om Restaurang Mandarin City

Väldigt god lunchbuffé. Inte bara friterat utan en massa annat att välja mellan såsom vegetariskt, sushi och en stor salladsbuffé. Restaurangen har den traditionella kinarestauranginredningen vilket är charmigt i sig. Vid 12 tiden har de väldigt mycket att göra så vill ni chansa, kan ni bara droppa in men utifrån det jag såg när jag besökte restaurangen var det många grupper som hade bokat bord. Kaffet var inte det bästa men maten väger upp det. Rekommenderas!

Jakob D gillar detta
Ningjing C
Skrev om Restaurang Mandarin City

Not so good buffet .... Although there seems a lot of dishes ...

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
olga Ö

rekommenderar verkligen INTE!!!! Har aldrig sett så otrevlig personal

johan s
Skrev om Restaurang Mandarin City

rekomenderar verkligen inte detta ställe. otrevlig personal och kvalitén på maten var värdelös.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Åsa
Skrev om Restaurang Mandarin City

Nej, usch var insekter i bunkarna med mat till mongolian BBQ sist vi var där.

Anna I
Skrev om Restaurang Mandarin City

Mongolian BBQ ä jättegod iaf, har inte testat det andra. Råvarorna är fräscha. Lokalen är häftig.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Elina E
Skrev om Restaurang Mandarin City

Kanonbra restaurang, speciellt till luncherna. Här kan du äta sushi och kinabuffét på lunchen för endast 85 kr. Då ingår dessutom dricka. Sushin är perfekta storlekar för att kunna stoppa hela i munnen utan att se ut som en blåsfisk i ansiktet och personalen trevlig och hjälpsam. Lokalen är mysig och inredd i kinesisk stil. Prova gärna den här restaurangen även på kvällen!

Björn W gillar detta