Restaurang Marie Laveau

3.6

5 omdömen om Restaurang Marie Laveau

Mats L
Skrev om Restaurang Marie Laveau

Skulle bara ha en snabbmiddag innan Rival och hamnade på Marie Laveau. Kanonmeny till bra priser. Alla i sällskapet var fantastisk nöjda och min långkokta grissida var den bästa jag har ätit. We will be back....

Sara J
Skrev om Restaurang Marie Laveau

Marie Laveau har varit en bra bar med goda drinks i flera år, men igår provade jag även restaurangen. Trevliga huvudrätter i creolsk/cajun-anda där köttet verkligen smakade grillat och majskolven smälte i munnen. Maten alltså jättebra, men ett minus för den onödigt långa väntetiden (på maten, på notan...) och den något nonchalanta servitören.

Tobias B gillar detta
Elina E
Skrev om Restaurang Marie Laveau

Jag blev hitdragen med några kompisar och jag tyckte inte alls om Marie Laveau.. Det var trångt, mycket folk, dyrt inträde till krogen på nedervåningen och dålig samt hög musik. Jag kommer nog inte gå hit igen..

Annika T
Skrev om Restaurang Marie Laveau

Har tyvärr aldrig ätit här, mest barhäng på övervåningen. Dom gör grymma Lynchberg Lemonade kan rekommenderas STARKT!! Bartenderserna är bra och lyhörda vad man har för önskemål. Jag har oftast alltid kul här, sköna söder människor och bra dj's. Undervåningen e grym oxå om det inte är för packat m folk man kan stå och dansa i timmar.

Leon
Skrev om Restaurang Marie Laveau

Marie Laveau är egentligen tre ställen i ett: en bar, en källarklubb och en restaurang. Baren bjuder på typiskt barhäng med slappa söderlirare och rockiga söderbönor. Källarklubben bjuder på grym undergroundkänsla oavsett om det är techno, indiepop eller 80-talssynth som spelas. Restaurangen längst in i lokalen imponerar med utmärkt service och bra mat trots avsaknaden av fönster.