Arikan Restauranger AB

3.3

8 omdömen om Arikan Restauranger AB

Sara S
Skrev om Arikan Restauranger AB

Storstad serverar bra råbiff som förrätt och deras hemmagjorda köttbullar är kalasbra. Servicen är bra, något varierande men oftast bra framförallt bland servicen. Storstad är mer än bara ett AW-ställe faktiskt.

Jacob K och Jakob D gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Peter H
Skrev om Arikan Restauranger AB

Bartenders utan fantasi är som copywriters med dyslexi - helt värdelöst. Bara för att jag ser ut som en bonnläpp så vill jag inte bli behandlad som en. Kom igen och ansträng er lite för att era gäster ska få en bra upplevelse. Det är faktiskt ni som finns till för oss, inte tvärtom...

Magnus B
Skrev om Arikan Restauranger AB

Helylle place om man är medelsnygg, medelrik, medelinkomstagare med medelstor borätt i medeltrygga Vasastan. Här flockas stadsdelens 30 plusare på AW. För att sedan kanske i bästa fall få fullträff och följa med någon hem, ett par gator därifrån. Ett hem som snart ska bytas mot en villa i Nacka eller ett radhus i Täby så snart barnen kommer. Det är ju så mycket tryggare för barnen; kom och grilla någon kväll på altanen. Jonas har köpt ny Webergrill. Inte den största, den medelstora.

Matthieu H och Andreas E gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
John H
Skrev om Arikan Restauranger AB

Har varit en del på detta ställe och jag förstår egentligen inte varför för det är trångt, omingligt, låg musik, surrigt. Det är möjligen bra om man ska äta för maten är fin.

Daniel M
Skrev om Arikan Restauranger AB

Alltid trevligt, alltid skönt. Mycket folk och alltid nån man känner. Bra aw där man t.o.m. kan prata eftersom de håller igen på volymknappen. På minussidan är att det kan bli lite småtråkigt och förutsägbart ibland.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Camilla
Skrev om Arikan Restauranger AB

Storstad är ett populärt och säkert kort för en afterwork, om än lite småtråkigt. Det är så gott som alltid mycket folk som hänger här, oavsett veckodag. Lokalen har högt i tak och har en ren, sober inredning med både barbord, fåtöljer och restaurandel. Den l-formade baren lämpar sig dock bra för barhäng och flirtande. Sommarens uteservering är schysst.

Amanda E
Skrev om Arikan Restauranger AB

Trevligt ställe i Vasastan som är värt ett besök! Mysig restaurang och bar som nästan alltid är fullsatt. Hit kan man gå med vännerna och ta ett glas vin eller ett par drinkar, perfekt för after work eller att gå till och förfesta. God och enklare mat serveras och på sommaren är uteserveringen trevlig. Kul att spana på folket som strosar förbi på Odengatan. Bra priser och trevlig personal är ett plus!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Malou G
Skrev om Arikan Restauranger AB

Ljus och luftig lokal med trevlig stämning. Bra för barhäng om man vill gå ut på ett mer socialt sätt med kompisarna, men har även en bra och enkel meny om man är hungrig. På sommaren är det en trevlig uteservering där man gärna sitter och umgås med vänner. Trevligt att börja kvällen där för att sedan fortsätta vidare till Olssons video som ligger vägg i vägg för att avsluta natten.