Restaurang Varvsberget AB

4.1

7 omdömen om Restaurang Varvsberget AB

gösta g
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

Övik har inte många matställe som kan uppmärksammas speciellt. Dels att folk i Övik inte brukar gå ut som i andra delar av Sverige eller utomlands. Vilket gör säkerligen att matlokalerna tappar lust att renovera sig och förbättra sig. Strutsfarm, Tigers Thai House, Varvsberget. När det gäller Varsvsberget då är inte så mycket maten, däremot utsikten som gör lokalen till något speciellt. Kommer man från andra delar av världen, då brukar man köras dit och att äta där blir mycket utskattad. Tyvärr tror jag att Öviksboarna...

Erik N
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

vacker plats, men maten, och allt annat är som om klockan stannat, att stället faktiskt inte stängt igen är förvånansvärt, när vi kom dit var det ett annat par där, annars helt tomt, ingen stämning, bakgrundsmusik eller någonting, tyst som i graven, med den känslan spelar det ingen roll hur maten är. Jag föreslår att man rustar upp lite, kanske uppdaterar menyer, och framförallt gör reklam för stället! Alla vet om varvsberget men när var man där och åt sist? ja... "det var inte igår" svarar folk, och jag kan förstå varför.

avel p
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

Mycket bra placerade restaurang, återkommer vilken utsikt.Att parkera, riktigt enkel, behöver inte gå 200 meter efteråt för att nå restaurangen, man kan parkera riktigt lätt och nära restaurangen.

or m
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

Mycket fin placerade. Otroligt utsikt. Bakom restaurangen har man även en otroligt utsikt, skog och flod, som från berget ser otroligt vackert. På framsidan har man havet och hamnet och en del av staden. Riktigt trevligt. Mycket lätt att parkera och gratis. Trevlig personal. Maten helt okej.

Natalio C
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

Very trevlig utsikt. Bakom restaurangen en otrolig skog, under restaurangen, Övikscentrum, hamnet och havet. Mycket viktigt, otroligt important, very lätt att parkera. Efter maten can ta en promenad i en trevlig miljö. Äter man i stan, då får man ta en promenad bland parkeringar och bilar, här är det fin och trevlig att promenera. Maten är okej, men det känns ändå bättre eftersom utsiktet är så extrem fin, very beautifull. I recomenderar det. Natalio Chomsky

Emil H
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

Mycket fin ställe. Rekommenderas med hela min hjärta. Vilken utsikt. På en sida stan, men har man ätit, kan man ta en promenad till andra sidan, och då har man framför sig bästa skogutsikt, den naturen som gör Högakusten till Unescos världsarv. Att parkera innebär inga svårigheter, man parkerar just vid sidan av restaurangen.

Elisabet W
Skrev om Restaurang Varvsberget AB

God och prisvärd fredagsbuffé. Personalen är trevlig och serviceinriktad, fixade även allergianpassad (mjölkfri) mat till oss. Fin utsikt över stan från restaurangen, även fina lokaler i övrigt.