Right Zone

Right Zone

Ring 073-501 59 55 www.rightzone.se

Rightzone är en skönhetssalong som erbjuder behandlingar för både kropp och själ. Med vårt breda behandlingssortiment kan vi garantera dig att du hittar det du söker – och lite till. För vi gör allt för att du ska må bra och bli nöjd. Titta gärna förbi för en kostnadsfri rådgivning eller en hudanalys. Vi hjälper...

4 omdömen om Right Zone

Paul L
Skrev om Right Zone

I guess i'm the first guy to review this place. I've been a customer of Wiesia for over a year now. I have the Porrengöring once a month at RIGHT ZONE and must tell you IT IS THE BEST PORRENGORING I EVER HAD. I have had facials in Europe, on cruises, at spas, resorts, etc.. and her facial was the best. Beautiful, immediate results. Glowing skin. Don't go anywhere else: GO TO RIGHT ZONE SALON!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Nicole C
Skrev om Right Zone

Wiesia kan sin yrke.Jag har gjort hos henne ansiktsbehandlingar , ögonfransböjning och naglar,har aldrig varit så nöjd.Naglarna sitter jättebra Tack:)

john m

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Maria D
Skrev om Right Zone

Fantastisk fotvård mycke avkopplande jätte nöjd!!!