feedback company

Checkins
Ring företaget
Riksdagens ombudsmän

V. Trädgårdsgatan 4 111 53 STOCKHOLM

Riksdagens ombudsmän finns på V. Trädgårdsgatan 4 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Kommunledning och Statsledning

Mer funktioner

Vad tycker du om Riksdagens ombudsmän

Riksdagens ombudsmän saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Elin B
Elin B tycker
"Från första telefonsamtal till sista budgivningsuppdatering höll mäklaren än snabb och professionell kontakt. Han besvarade alla frågar jag hade och såg till att den här affären blev inte bara intressant utan också rolig! " Läs mer

Företag nära Riksdagens ombudsmän

Bangs

Smålandsgatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Bangs

Sanna U

Sanna U tycker:

"Alltid så nöjd de är överlägset bäst på färgning! Har aldrig varit hos någon bättre, Marre är expert!?? Trevlig stämning, alla är glada och vänliga "

Balkongshoppen.se

, Stockholm

Läs mer om Balkongshoppen.se

Gunhild C

Gunhild C tycker:

"Har bara handlat en gång men bemötande var bra. Det blev en lampa "

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Face Up Hudvård

Britt-Marie H

Britt-Marie H tycker:

"Fixar min ögonbryn där. Som extra tjänst så får man en skön massage av händerna. Alltid ett proffsigt och trevligt bemötande! "

Hötorgshallen, Saluhall

Hötorgshallen 30, STOCKHOLM

Läs mer om Hötorgshallen, Saluhall

johan e

johan e tycker:

"Är man matfantast, som gillar att bredda sina kulinariska upplevelser, så ska man definitivt gå till Hötorgshallen.Efter att man har renoverat hallen, ... "

Mathias Dahlgren Matsalen

Södra Blasieholmshamnen 6, STOCKHOLM

Läs mer om Mathias Dahlgren Matsalen

Sabrina A

Sabrina A tycker:

"Bra och god mat och trevlig personal! Ni måste bara helt enkelt gå hit och testa! "