Rörjouren Svenska AB - El

Rörjouren Svenska AB - El

Ring 08-449 06 00 rorjouren.se
1.7

Vi är stolta över att kunna arbeta med kort varsel, det gäller alla arbeten som vi erbjuder på Rörjouren. Ibland har du som kund inte tid att vänta på att den traditionella elfirman ska ha tid att komma till dig och ”titta på problemet” Därför har vi alltid en el-jour öppen som du kan ringa dygnet runt. Så är problemet akut, hör av dig som ordnar vi en snabb och effektiv lösning.

7 omdömen om Rörjouren Svenska AB - El

VERA F
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Bara en kille som är bra där, Miller. Annars - skoj företag med dubbel fakturering och undermålig kundservice.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Dan M
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Detta företag verkar ha satt i system att inte svara på mail eller ringa tillbaka om man söker dom. I synnerhet om dom misstänker minsta kritik. Redovisningen verkar inte vara i bästa ordning. Jag har haft med företag att göra i mitt arbete på bank men ett så dåligt handhavande av kundkontakt har jag aldrig varit med om. Det är nåt fel på detta företag. Nästa gång jag behöver byta avloppspumpen kommer jag att välja ett annat företag.

TONY F
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Jag anlitade detta företag, fick först ett mail med priser på vad det skulle kosta. När sedan jobbet va klart blev det tre gånger dyrare än vad de hade lovat från början, och de lägger också på extra tid. Anlita ALDRIG detta företag för då blir du lurad.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Dag B
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Varning för detta företag. Läste nu senaste utgåvan av Råd&Rön Svarta Listan. Sedan 2020 finns fortfarande flera ärenden där ARN uppmanar att återbetala kunderna men där de alltså ännu i november 2021 inte följt ARN's rekommendationer. Sammantaget med den mängd av kritik av samma sort som kunder skrivit om sedan 2013 måsta man utfärda en allvarlig varning för att anlita detta företag. Gäller förstås både rör- och el-delen. Råd&Rön gör ingen skillnad på de olika delarna. Dessa kan bara anses vara ett sätt för företagsledningen...

Kia Alexandra H
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Varning ! Ta betald för 3 timmar när jobbet är gjort i 20 min ! Kan absolut inte rekommendera :(

André S och Eric k gillar detta
Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Mikael  P
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Klockrent EL-företag. Rekommenderas starkt.

M
Skrev om Rörjouren Svenska AB - El

Jag vill utfärda en stor VARNING för detta företag. Nu ska ni få höra hur illa det kan gå när man anlitar detta företag: Jag behövde få hjälp med att koppla in en torktumlare och fixa en dimmer som var trasig. Detta torde ju inte vara av det svårare uppdragen en elektriker kan åta sig. Elektrikern Hur som helst, elektrikern kommer men behöver kolla vilken dimmer det är så han måste naturligtvis komma tillbaks en annan gång (dubbla utkörningsavgifter). Han byter dimmern utan att berätta vad dimmern kommer att kosta....

André S och Eric k gillar detta
Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk