Rörkåren AB

Rörkåren AB

Ring 08-549 000 96 www.rorkaren.se

Rörkåren AB är ett rörinstallationsföretag med sin bas i Hägersten i södra Stockholm men med hela Stockholms län som arbetsfält, våra montörer är utspridda från mälaröarna i norr/väst till Nynäshamn i söder.

5 omdömen om Rörkåren AB

Peter G
Skrev om Rörkåren AB

Mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Samtliga jag var i kontakt med var trevliga och kunniga.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Lasse S

Avloppsstopp Snabbt åtgärdat, bra bemötande Toppen

Lennart E
Skrev om Rörkåren AB

Byte av värmepatroner i vattenburet värmesystem i villa. Utan anmärkning, bra bemötande och snabbt utförande.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Malo T
Skrev om Rörkåren AB

Rörkåren gör bra jobb, är en seriös firma med kunniga och erfarna medarbetare. I dessa tider där fusk och slarv är alltför vanligt och man inte kan upptäcka det förrän problemen uppstår när det gäller va-arbeten, så är Rörkåren ett företag man kan lita på helt. Vi i Brf Korpen rekommenderar alla att anlita Rörkåren!

Max B
Skrev om Rörkåren AB

Fungerade utmärkt. Gjorde överrenskommet jobb snabbt och smidigt, utan problem och i tid. Rekommenderar starkt. /Nöjd kund

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk