Rörkompetens Stockholm AB

Rörkompetens Stockholm AB

Ring 070-516 45 74 www.rorkompetens.com
4.5

Rörkompetens Stockholm AB arbetar med försäljning av varor och tjänster inom värme, vatten och sanitet,rörinstallationer, värmepumpinstallationer, köksrenoveringar samt badrumsrenoveringar.

8 omdömen om Rörkompetens Stockholm AB

Elin S
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Väldigt seriösa, duktiga och kompetenta personer som arbetar på företaget. Håller vad de lovar och har god kommunikation med kunden så att man känner sig trygg hela vägen. Man vet hela tiden vad som händer i bygget och får förslag på bra lösningar. Detta är tredje gången som jag renoverar ett hem och jag har aldrig tidigare varit så nöjd med ombyggnationen som denna. Det gick till och med fortare än den beräknade tidsplanen. Jag har rekommenderat dem till flera vänner och kommer garanterat att anlita dem nästa gång jag ska...

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

MARTIN K
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Artiga, professionella och snabba yrkesmän. Rekommenderas varmt !

Ann-Charlott E
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Rörkompetens är en rörfirma att lita på. Dom är proffsiga i sina jobb. Rekomenderas!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Hans L
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

vi har vid flera tillfällen anlitat Rörkompetens både hemma och på landet. Vi har vid flera tillfällen anlitat Rörkompetens både hemma och på landet. vi har snabbt fått kontakt och hjälp med våra problem. det har varit fackmässigt väl utfört och vi har blivit väl och trevligt bemötta. Därför vill vi varmt rekommendera deras tjänster.

Måns & Marcus Finsnickeri AB m
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Vi blir lika glada varje gång vi har anledning att anlita Rörkompetens. Trevliga grabbar som vet vad dom pratar om och som alltid levererar vad som är överenskommet. Känns kul att kunna rekommendera stans bästa rörmokeri.

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Erik F
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Seriösa och noggranna. Gjorde ett proffsigt arbete med ett resultat som översteg mina förväntningar.

Sven P
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Vi på Montage1 arbetar dagligen med Rörkompetens och har gjort så i flera år. De är pålitliga och flexibla varför vi varmt rekommenderar dem.

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 344 omdömen 4.8 av 344 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Andreas D
Skrev om Rörkompetens Stockholm AB

Seriöst företag som är lätt att komma i kontakt med och håller det dom lovar. Alla antsällda gör ett fackmässigt mycket bra jobb. Vi på Smålandsvillan är mycket nöjda med det jobb dom gör åt oss.