Rosa Skrot Tjejgym

Rosa Skrot Tjejgym

Ring 08-658 21 00 www.rosaskrot.se

Rosa Skrot är Stockholms trendigaste gym för tjejer på Södermalm. Vi är ett komplett gym med både gruppträning och fria vikter. Våra instruktörer och personliga tränare är några av Stockholms främsta och alla tjejerna har hög kunskap inom träning för kvinnor. Vi är mycket stolta över att blivit utsedda till ”Årets ställe” 2013 enligt Sveriges största träningstidning Topphälsa.

90 omdömen om Rosa Skrot Tjejgym

Cecilia J
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Ett allt igenom underbart ställe! Ett gym med familjär känsla. Jag hade ingen aning om att man kunde känna sig så hemma på ett gym.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Felicia L

Världens bästa gym på alla sätt!

Lise-Lotte H

Linda är fantastisk som PT! Hon är engagerad, påhittig, kunnig, varm och har en härlig humor! Hennes egen resa inspirerar. Som kund känner man sig totalt trygg i hennes händer. Ska du anlita en PT - fråga efter Linda!

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Kicki G

blev medlem för några månades sedan. proffsigt, trevligt, bra "stämning" bra hjälp från PT !!!

Yvonne J

Helt nöjd men detta träningställe!

Lena B

Jag har inte tidigare tränat styrketräning men nu när jag behövde testa något nytt så fick jag en rekommendation att testa Rosa Skrot och det passar mig jättebra. Jag tog ett års kort med 3 PT-timmar. Företaget lever upp till mina förväntningar det som är ett extra plus är att man får låna handduk och att det finns tvål och schampo.

Agneta R
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Jag uppskattar att det är rent och fräscht i lokalerna. Skönt att det är ett gym för endast kvinnor. Personalen är positiv och välkomnande! Bra att man kan frysa kortet.

Anna L

Perfekt gym. Lugnt, rent, fräscht med allt man behöver. PT-Sofia är duktig och peppande och har lyckats få mig att tycka träning är roligt.

Cindy A

Grymt gym, kick-ass PT som alltid är peppande och på bra humör. Både Rosa Skrot och Linda Löfroth rekommenderas varmt.

Åsa B
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Trevlig personal, trevligt gym (fast man får ignorera de jättestora bilderna på handväskor på väggarna :-) ), fräscht och bra service.

Malin H

Lena Ovegård på Rosa Skrot Tjejgym är min personliga tränare och det har hon varit i ca 6 månader. Jag blev hennes klient i samband med att hon besvarade en fråga som jag hade angående en träningsövning som jag inte riktigt förstod. Hon bemötte min fråga genom att dels ge mig tips angående tekniken, samt genom att erbjuda mig specialerbjudande på tre PT-timmar. Sedan dess har jag köpt 10 timmar till och lärt mig massor. Lena har verkligen levt upp till de förväntningar jag har på en PT och mer därtill. Jag har verkligen...

Madina B
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Bra gym med trevlig personal ! :)

Marie S

Grymt!!! Kört Bootcamp & har blivit peppad & fått grymt mkt mer uthållighet & styrka;)

Elina K

Bästa gymmet i stan! Man mår bra av att bara komma in genom dörren. Bra bemötande personal och duktiga och engagerade tränare. Man längtar alltid tillbaka till rosa skrot!

Lisa F

Kunnig och engagerad PT på det otroligt trevliga tjejgymmet Rosa skrot.

Maria N
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Bästa gymmet i Stockholm. Mycket trevliga och kunniga instruktörer. De har perfekt träning för nyblivna mammor.

Charlotte S
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Rosa Skrot är ett ovanligt inkluderande gym ställe. Alla är välkomna!

Maria V

Lena O är mycket kunnig, bra och duktig pt. Har köpt pt. Hon är intresserad och hjälpsam. Mycket bra bemötande. Jag har synpunkter på Yoga. Synd att ni inte har "nybörjar- information" tex i början av terminen för att få lite mer info om Yoga som metod eller filosofi, om andning, om olika ställningar osv eftersom man kan få skador i nacken och ryggen om man gör fel.Annars duktiga och bra yogalärare. Dåligt med information när man är ny, fick tex inte veta att man skulle boka tider. Bemötande vid "disken" ibland gränsar till oartigt eller ointresse.Annars mycket bra lokaler, snyggt och rent.

Stina K

Jag är mycket glad och nöjd för Rosa skrot. De är alltid vänliga och ser till min/kundens bästa. Väldigt trevlig miljö med mycket värme! De har massor med bra pass och de är lätta och snabba att få svar på om man har frågor. Jag har dessutom haft PT timmar med Lena Ovegård vilket jag är mer än nöjd med. Hon är inte bara en bra pt tjej - hon ger mig tips på en helhet hur jag ska göra med träning, kost, stress och arbete för att jag ska må bättre och kunna göra ännu bättre resultat med träningen.

Matilda B

En kanontjej med massor energi som verkligen lyssnar på mig som kund. Varje gång vi har tränat ihop har jag kännt att hin lagt sig på precis rätt nivå!

Annika A

Jag är en person som inte tycker det är så kul att gå på gym men jag tycker Rosa skrot är ett bra ställe både när det gäller bemötande, som är lagom hurtigt, och insperation. Jag har provat flera olika ledarledda pass med bra instruktörer. Har även provat PT som gav mig jätte mycket! känner att jag gör nått som faktiskt påverkar min kropp.

Johanna S

Mycket bra allsidig träning i utomhusmiljö.

Marika L

Tycker Sofia gör ett bra jobb som tränare, bra energi och förmedlar en härlig känsla till oss som tränar!

Sandra Å

Duktig och hjälpsamma som är positiva och trevliga

Sofi W
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Precis vad jag letat efter. Profesionellt bemötande, kunniga instruktörer samt service utöver det vanliga. Rena och fräscha lokaler. Framförallt har KickAssMamas-passen hjälpt mig att komma igång igen efter graviditeten. Passen har hjälpt mig att fokusera rätt, att bygga rätt styrka vid rätt tidpunkt och inte gå på för hårt, för tidigt. Det känns alltid roligt att kliva innanför dörrarna till Rosa Skrot.

Birgitta A

Ett mycket trevligt bemötande av all personal. Trevlig stämning, jag trivs väldigt bra med att träna på Rosa Skrot och med Linda.

Malin N

Bootcamp i Alby. Inspirerande och rolig träning som passar alla, både vältränade och "nybörjare". Kul och variande.

Annika W
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Skönt avslappnad men proffsig stämning. Vänligt bemötande, hjälpsamma. Härlig blandning av kvinnor i olika åldrar och med olika träningsbehov samsas. Har sommarkort och tidigare haft klippkort. Tränat danspass med Lena: superroligt! Men nu medt rehabträning med cykling stretch o lite maskiner. PTtjändter Personalen möter mig där jag är med mina behov och klarar fint av att växla mellan kunder på helt olika träningsnivå och med olika behov. Ett gym där jag snabbt känner mig hemma!

Ewa E
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Ett grymt tjej gym, som bjuder in alla hur du än ser ut att känna sig Välkommen! Min självkänsla växer sakta som säker.. Jag kan verkligen rekommendera detta rosa gym, där personalen och instruktörer är så proffsiga!

Alexandra M

Rosa skrot är ett fantastiskt gym med familjär stämning och engagerad och duktig personal. Lyxigt med duschcremer och handdukar som gör att man slipper tunga gymväskor att släpa på. Perfekt oxå för gravida och nyblivna mammor med kunniga pt:instruktörer som kan ge all tänkbar hjälp.

Kristin F
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Ett riktigt toppengym på alla sätt!

Ella Z
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Trevligt bemötande Trevlig inredning Gymmaskiner som är till stora delar OK för mitt behov

Catarina S
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Rosa Skrot är ett fräscht snyggt och väl utrustat tjejgym mitt på Södermalm i Stockholm. Här finns varierade roliga och utmanande träningsklasser för alla! Roliga kringaktiviteter och stort engagemang hos de som jobbar här. Duktiga PTs och gruppinstruktörer som får mig att presentera och framför allt utvecklas i min träning. Familjär känsla med guldkant - mitt andra hem numera!

Isis M

Supert gym med trevlig och positiv atmostfär og utmanade pass. Aldrig uppskattat träning så mycket som nu!

Susan O

Svettigt roligt styrka glädje endorfiner i omlopp nya vänner nya idéer bra övningar inspirerande

Ylva N

Jag är väldigt nöjd med Sofia och Rosa Skrot. Rekommenderar gymmet till alla!

Jennifer S
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Jag har köpt sommarkort här på rosa skrot. Gymmet är väldigt fräscht och trevlig! Jag rekommenderar gymmet till flera tjejer och kvinnor i alla åldrar. Personalen på rosa skrot är trevliga och finns där om man behöver råd. Min förväntan av gymmet va högt och förväntan blev nåd,

Malin M
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Kan bara ge mina bästa rekommendationer till Rosa Skrot. Ett härligt gäng som alltid är mån om att du får ut det mesta av din träning.

Malin M

Linda har verkligen fått igång min träning med ett personligt ihopsatt program. Kan bara ge mina bästa rekommendationer till en riktigt duktig PT som alltid kommer med peppande påhejning på gymgolvet varje gång vi ses. Kan verkligen rekommenderar Rosa Skrot, ett härligt gäng som alltid är mån om dig och att du får ut det mesta av din träning.

Jessica S

Tycker Rosa skrot är toppen. De har en härlig atmosfär och en mycket välkomnande lounge. De erbjuder allt och är i framkant i gymvärlden och på sociala medier. Jag kan varmt rekommendera RS och Sofia som är en grym PT. Hon är kompetent ,varm och känner in vad kunden vill ha. Hon får en att kämpa och att man klarar av det lilla extra.

Donna B
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Almost like a spa.. Fantastic place.. Would love if they opened earlier during the week.

Cecilia W
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Tryggt och välkomnande gym med världens trevligaste personal. Åker från Nacka för att träna just där, trots massor gym ligger närmre. Roliga, genomtänkta pass - extra stort plus för Kick Ass Mamas! Fräscha, trevliga lokaler- gillar särskilt att duschprodukter och handuk ingår. Prisvärt, dessutom! Bara gott att säga. Rekommenderas varmt!

Lovisa M

Kan varmt rekommendera pink challenge bootcamp! Otroligt roligt, motiverande och riktigt bra träning!

Rebecca G
Skrev om Rosa Skrot Tjejgym

Världens bästa gym! Kan vara mig själv, slappna av och hitta motivation!

Rebecka A

Lena är en fantastisk instruktör och PT! Hon är lyhörd för ens önskemål och otroligt kompetent och kunnig. Har lärt mig så mycket av henne och tycker numera att träning är KUL!

Carola F

Är så otroligt nöjd både med Rosa Skrot som gym och med Linda som PT. Gymmet är fräscht och avslappnat och man känner sig alltid välkommen. Linda peppar en både fysiskt och mentalt, och även om man är helt slut efter en timme så har man alltid ett leende på läpparna när man går hem.

Ingrid K

Personligt bemötande. Ingen stress

Margot B

utmärkt bemötande varje gång man kommer har anlitat personlig tränare samt gått på oliga grupp-pass som yoga och kampsport. Använt anläggningens maskiner och tränat på egen hand. Mina förväntningar har uppfyllts och överträffats många gånger. Härlig och lyxigt välkomnande miljö med utmärkt service.

Louise F

Linda är både proffsig och samtidigt personlig. Hon lägger upp träningen på ett sätt som passar mig väldigt bra. Den är omväxlande och rolig. Linda både peppar och sporrar mig i min träning. Från total nybörjare på gym och rädd som en hare känner jag mig nu både modigare och starkare. På flera plan. Mycket tack vare Linda Löfroth. ?

Tina M

För mig har Rosa Skrot betytt en helt ny omstart i livet ! Det är ett gym som har grymma pass , coolt gym och varm & hjälpsam personal som gillar det de gör. Och att det är ett gym av tjejer för tjejer är kanon, men man ska för den delen inte tro att det inte lyfts tungt och svettas i massor , för det görs det! Det som också är påtagligt är att alla är välkommna oavsett tidigare bakgrund. Jag har också anlitat en av deras PT , Lena ovegård , och den kunskap jag fått av henne och även hjälp med hur man ska tänka med sin...