Rosalis Deli Järntorget AB

Rosalis Deli Järntorget AB

Ring 070-439 91 70 www.rosalisdeli.se
3.6

Järntorgsrestaurangen öppnade nov 2003. Här kan vi erbjuda 80 sittplatser + på sommartid ytterliggare 50 uteplatser under tak. Vid vackert väder slår vi upp ena glasväggen och släpper in sommaren i hela lokalen.

14 omdömen om Rosalis Deli Järntorget AB

Mikael N
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Snåla som få men de har några pastarätter som man ändå inte kan hålla sig borta ifrån. Det här är absolut lunchstället kring Järntorget som jag saknar mest när kontoret inte ligger i krokarna längre.

Nikke L gillar detta
Martin R
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

överkokt- och nästa bara pasta i maten man hämtar ( om man beställer pasta).. visst kanske de slår alla stadens snuskiga pizzerior, men speciellt billigt är det inte. Smaken funkar men ingen "Gud va gott!"-upplevelse.. Hyfsat snabbt går det ändå men skulle vilja se lite mera MAT och lite mindre än 90 % pasta i en pastarätt, känns bara snålt!

Emil P
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Halvhöga priser men mycket god kaffe latte. Uteserveringen är väldigt fin och vid vackert väder kan man med fördel spendera hela eftermiddagen där.

Leena J
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

God vegetarisk lasagne, du blir ordentligt mätt efter ett besök här. Bra prisklass och sommartid kan man även sitta utomhus. Alltid bra service med trevlig och glad personal vilket tillsammans med den goda mten gör att man gärna återvänder.

Helena  S
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Får INTE missa detta fantastiska ställe, när du gör din Örebrovisit (som jag sedan tidigare bestämt att du ska göra) Jag rekommenderar verkligen pasta chicken Alfredo alt pastan med soya! (Dock mer personligt och mer mysfaktor på Rosalis vid stortorget)

Sofia S
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Rosalis Deli är det bästa matstället vid Järntorget. De erbjuder alltid god mat till relativt låga priser. Ställets tema är italienskt, och maten är därefter. Pasta och varma mackor är det som bjöds, och en stor salladsbuffé finns för dem som väljer lunchalternativet. Förrutom att maten är god, är också stämningen bra! Bara toaletten gör det värt att gå till stället, här spelas hela tiden Gudfadern-filmerna.

Sofia A
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Jag tycker Rosalis har ett bra utbud av mat, men deras salladsbuffé är stor, men något ofräsh. Känns lite gammalt på vissa av grönsakerna och det är bullrigt från köket. Ett plus är det supergoda ”mexi shrimps” pastan som jag alltid äter. Även gratis kaffe på maten är ett stort plus. Men som sagt, en fräshare salladsbuffé skulle jag vilja poängtera.

Martina T
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Bra lunchställe! Rosalis har väldigt goda pastarätter och grymt goda brownies. Kaffe och kaka på maten och fräsch salladsbuffé. Ofta mycket folk, men ganska stor personalstyrka så man brukar få maten snabbt. Snygg toalett har de dessutom!

Anna H
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Rosalis Deli är ett jättebra lunchställe med god mat till ett bra pris. Deras salladsbuffé känns fräsch och är jättegod. Har ätit både submarine-macka och sallad, båda har varit goda men mackan var något bättre. Personalen var trevlig och det gick snabbt att få maten. Det fanns även god sockerkaka till kaffet vilket blir ett stort plus.

Emma  R
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Ett mycket trevligt ställe att luncha på i örebros hjärta! De har goda pastarätter och sallader till överkommliga priser. Allt känns frächst och prisvärt. Uteserveringen med utsikt över slottet är kanon! Bra ställe helt enkelt.

Hanna H
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Är man sugen på pasta eller sallader är detta ett bra ställe att gå til! Fräscha rätter och man blir garanterat mätt! Soya pastan är att rekomendera! De har "lunch" priser även på helgerna vilket är bra och de sena öppettiderna är ett pluss. Kan vara mycket folk i lunchtider vilket kan göra att de känns lite stressigt. På sommaren kan man äta ute på uteserveringen vilket är skönt om solen nån gång skulle vilja visa sig:=)

Emma E
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Denna restaurang går jag till om jag vill ha en stadig lunch. De har en riktigt god lasagne, och STOR. Dessutom är läget väldigt bra, lite utanför stressen några hundra meter bort. Jag gillar läget där man kan sitta och titta ut genom fönstren.

Elina O
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

Mycket bra lunchställe. God mat, trevlig personal. Speciellt övervåningen är väldigt mysig att sitta och äta på. Inredningen andas lugn och inte alls den stress jag trodde att det skulle vara att äta på en typisk lunchrestaurang. Ett stort plus för den fräscha toaletten.

Kristoffer E
Skrev om Rosalis Deli Järntorget AB

En av stans bästa lunchställen. Bra pris och bra kvalité på den för övrigt goda maten! Mycket fin inredning. För övrigt ligger stans snyggaste toalett på Rosalis övervåning. Ligger bra till och är mysigt att käka på.