feedback company

Österögatan 3, KISTA

Läs mer om Eschelon AB

Göran

Göran tycker:

"Ett annorlunda och proffsigt bemanningsföretag som tänker kvalitet. Vi har anlitat dem sedan 6 månader tillbaka och är mycket nöjda! Vi är inom den my ... "

Consult Protur AB

Björkvallavägen 42, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om Consult Protur AB

azad a

azad a tycker:

"mycket bra lärare som är pedagogisk och bra praktiska metoder i alla övningar, jag har kört 20 lektioner och varje lektion har varit lärorikt för mig. "

Stockholms Vårdpool AB

Tryffelvägen 11, TÄBY

Läs mer om Stockholms Vårdpool AB

Arja A

Arja A tycker:

"Jag tycker att de var väldigt trevliga och proffsiga! "

Towork Sverige AB

Högbergsgatan 18, STOCKHOLM

Läs mer om Towork Sverige AB

Sven N

Sven N tycker:

"oseriösa, kändes inte som ett bolag som hade en seriös ledning. finns det pengar? har dom jobb? verkar bara oseriöst "

Grovnads Bemanning AB

Heimdalsvägen 17A, DJURSHOLM

Läs mer om Grovnads Bemanning AB

Peter N

Peter N tycker:

"Jag kan rekommendera bolaget, vi har hyrt två gubbar ett tag nu och det fungerar väldigt bra. "

Arbetsförmedlingen, af Skärholmen

Bodholmsplan 2, SKÄRHOLMEN

Läs mer om Arbetsförmedlingen, af Skärholmen

Mikael P

Mikael P tycker:

"Detta är ett ställe som jag helst skulle se att människor slapp gå till. De är nämligen total förvirring som råder på Arbetsförmedlingen. Ingen vet va ... "

Arbetsförmedlingen, af Enköping

Kungsgatan 39, ENKÖPING

Läs mer om Arbetsförmedlingen, af Enköping

Lars S

Lars S tycker:

"totalt värdelös med värdelös ledning. o ansvariga samt inget intresse att göra rätt för sig "

Arbetsförmedlingen, af Upplands Väsby

Centralvägen 1, UPPLANDS VÄSBY

Läs mer om Arbetsförmedlingen, af Upplands Väsby

Björn N

Björn N tycker:

"Blev uppringd av arbetsförmedlare som skrek, Tycker detta är högst märkligt uppträdande. Spec då jag läser AF:s Vision och Värdegrund. Är dessa helt o ... "

Arbetsförmedlingen Liljeholmen

Liljeholmsvägen 30 A , Stockholm

Läs mer om Arbetsförmedlingen Liljeholmen

Anders a

Anders a tycker:

"Verkar stressade då de aldrig har tid för telefonsamtal eller att svara på mail. Efter flera obesvarade mail och ett samtal där jag lovades att bli ... "

Rentman i Lidköping AB

Fabriksgatan 2, LIDKÖPING

Läs mer om Rentman i Lidköping AB

A

A tycker:

"detta uthyrningsföretag verkar bara behandla sina anställda som luft och anklagar dom både för att ljuga och vara otrevliga mm hur kan man med att ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Arbetsförmedling

Söker du efter "arbetsförmedling" i Sverige? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "arbetsförmedling" i Sverige och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "arbetsförmedling" i Sverige innan du bestämmer dig.