feedback company

Box 12, HELSINGBORG

Läs mer om Hellkes Ringar

jenny s

jenny s tycker:

"Vi köpte våra ringar också från www.hellkes.se vi fick snabb och fin service från Agneta. Vi bestämde oss för Siver ringar jag fick en med diamant i. ... "

Ronneby Guldsmide AB

Karlskronag. 28, RONNEBY

Läs mer om Ronneby Guldsmide AB

Tomas A

Tomas A tycker:

"Ingen är perfekt, men jag tycker att Ronneby Guldsmide är nära att vara det i alla fall :-) En mycket förstående och sympatisk ägare.. Jag tror att ni ... "

Wilhelm Pettersson Guldsmedsaffär AB

Drottninggatan 70, STOCKHOLM

Läs mer om Wilhelm Pettersson Guldsmedsaffär AB

Stina N

Stina N tycker:

"Otroligt bra bemötande och omhändertagande. Lotte tog sig tid och gjorde oss riktigt nöjda. Väntar på slutresultatet. "

Sven Wranges Juvelerare

Redbergsvägen 18, GÖTEBORG

Läs mer om Sven Wranges Juvelerare

Moderna Smycken Jönköping

Smedjegatan 15, JÖNKÖPING

Läs mer om Moderna Smycken Jönköping

Emma K

Emma K tycker:

"Trevlig och tillmötesgående personal, stort utbud och rimliga priser. "

Carl Lundins Eftr. Guldsmedsaffär

Järnvägsgatan 2, TORSBY

Läs mer om Carl Lundins Eftr. Guldsmedsaffär

ann-kristin k

ann-kristin k tycker:

"Jag har varit där och dem är jättetrevliga ,vänliga bra bemötande och fina smycken kända märken Evfa Attling bl.a.Kan varmt rekommendera ett besök ... "

Dolk Guldsmeds

Hantverkargatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Dolk Guldsmeds

Agny G

Agny G tycker:

"Nu blänker ringarna så jag måste blunda. Tack Ove! "

Skölds Guld

Tegnérgatan 1, FILIPSTAD

Läs mer om Skölds Guld

Olof H

Olof H tycker:

"Jag rekommenderar Skölds Guld. Jag fick ett mycket bra bemötande och sortimentet är brett. "

Silvergruvan i Uppsala AB

Drottninggatan 7, UPPSALA

Läs mer om Silvergruvan i Uppsala AB

Alex

Alex tycker:

"Jag var inne på Silver & Sånt med en vara jag köpt på ett annat ställe,som gått sönder. Jag fick hjälp och betalade en struntsumma. Helt suveränt att ... "

Guldfynd Hamngatan

Hamngatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Guldfynd Hamngatan

Ulf B

Ulf B tycker:

"Underbar och underbart hjälåsam och trevlig butikschef "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Guldaffärer

Vilka av företagen i Sverige är det som är bäst när det gäller guldaffärer? Här tycker våra medlemmar till om företag i Sverige de kommit i kontakt med när de letat efter guldaffärer. Känner du till guldaffärer i Sverige kan du också tycka till.