feedback company

kungstensgatan 62, stockholm

Läs mer om O mamma mia

Sverker L

Sverker L tycker:

"Grym personal och jävligt goda pizzor, jag älskar pizzor som inte är så flottiga =) "

Onlinepizza

Strandbergsgatan 61, Stockholm

Läs mer om Onlinepizza

Mats

Mats tycker:

"Ännu ett företag som skickar spam utan mitt medgivande. Omöjliga att nå på telefon och svarar inte på e-post. Ring din lokala pizzeria istället! "

Papa & Razzi

Fleminggatan 36, Stockholm

Läs mer om Papa & Razzi

Ida A

Ida A tycker:

"Grym pizza! Alltid trevlig när pizzan inte känns "onyttig" ;) "

Pizzeria Adriatic

Åbylundstorget 2, Linköping

Läs mer om Pizzeria Adriatic

Christian S

Christian S tycker:

"Vällagat och fräsch mat. Känns som de har bättre hygien och förhoppningsvis använder mer naturliga råvaror, det känns iallafall mer hemlagat, på ett p ... "

CAPRI Snabbmat

Flogstavägen 94, Uppsala

Läs mer om CAPRI Snabbmat

Mary

Mary tycker:

"Goda pizzor och okej kebab. Lokalen är mysig. Priserna är okej om man tar med, men för höga om man äter där. "

Pizzeria Gibraltar

Gibraltargatan 36, Göteborg

Läs mer om Pizzeria Gibraltar

Johan S

Johan S tycker:

"Jättegod pizza! :) Trevligt ställe! "

Dell'attore

Skeppargatan 60, STOCKHOLM

Läs mer om Dell'attore

Björn S

Björn S tycker:

"Övervägande fina recos tog mig hit och den förväntade smakupplevelsen uppfylldes. Sannolikt den godaste pizza jag ätit i Sverige. Degen var lite seg e ... "

Restaurang Primo Ciao Ciao

Hantverkargatan 76, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Primo Ciao Ciao

Anna B

Anna B tycker:

"Jättegod mat och suverän service. Tyckte dem hade en väldigt bra meny som hade en egen touch. Många italienare har liknande menyer. Fantastisk hovmäst ... "

Ciao Ciao Grande

Storgatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om Ciao Ciao Grande

Nihad R

Nihad R tycker:

"Enligt mig, Stockholms bästa pizzor! Lite dyrare, mycket bättre. Har mycket trevlig personal. Gillar deras Tunay Special. "

Ciao Ciao

Östermalmsgatan 77, STOCKHOLM

Läs mer om Ciao Ciao

lotta

lotta tycker:

"Bland stans godaste pizzor. Trevlig miljö och trevlig personal. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Pizza

Är det pizza i Sverige du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat pizza i Sverige, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Sverige anknutna till pizza.