feedback company

Virkesvägen 9, STOCKHOLM

Läs mer om Smartrepair

Andrè J

Andrè J tycker:

"Kundservice på hög nivå, snabb & tydlig prisuppgift som stämmer, mycket bra slutresultat & snabbt jobbat! TACK! Återkommer fler ggr. "

Smartrepair Täby

Stockholmsvägen 100, Täby

Läs mer om Smartrepair Täby

Lennart C

Lennart C tycker:

"Smartrepair åtgärdade en ful lackskada på min bil. Mycket kompetent utfört och mycket serviceminded. Kan bara rekommendera Smartrepair. Lennart Collen "

Bäckmans Skoservice AB

Nybrogatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Bäckmans Skoservice AB

Anders M

Anders M tycker:

"Ett fantastiskt skomakeri med erfaren och kunnig personal! Den nya butiken är fantastisk och det finns ingen skomakare som gör så fina och ordentliga ... "

87:ans Sko & Nyckelservice HB

Götgatan 87, STOCKHOLM

Läs mer om 87:ans Sko & Nyckelservice HB

Eva Margareta A

Eva Margareta A tycker:

"Världens bästa skomakare. Han sätter alltid kunden i fokus. Jag lämnade in en sko med trasig dragkedja. mannen i butiken fixade skon och ville int ... "

Norrköpings Tv Service

Finspångsv. 27, NORRKÖPING

Läs mer om Norrköpings Tv Service

Patrik N

Patrik N tycker:

"De lagade min plasmaTV för 950:- på 3 dagar. Mycket billigare och snabbare än de fallen man har hört talas om......rekomenderas. "

Västerdata

Lunnefågelgången 17, VÄSTRA FRÖLUNDA

Läs mer om Västerdata

Anton N

Anton N tycker:

"Gratis felsökning och felfri, pedagogisk service! "

Mobilakuten

S:t Persg. 86, NORRKÖPING

Läs mer om Mobilakuten

Caroline A

Caroline A tycker:

"Bara positiv erfarenhet från detta företag. Snabb och trevlig personal! "

iKaros Reparation Ekonomisk Förening

Egnahemsg. 11B, VARBERG

Läs mer om iKaros Reparation Ekonomisk Förening

Lina K

Lina K tycker:

"Skickade in min telefon via deras hemsida, www.ikarosreparation.se, fick tillbaka den efter tre dagar. Telefonen ser ut som ny, kan absolut tänka mig ... "

Å. Petterssons Maskinservice

Vintervägen 22, HUDDINGE

Läs mer om Å. Petterssons Maskinservice

Peter T

Peter T tycker:

"Har nyttjat firman två gånger. De har kommit på avtalad tid, arbetat effektivt och de är så vitt jag kan bedöma prisvärda. Kan jämföra med vad grannar ... "

Bergsgatans Skomakeri O Nyckelservice

Bergsgatan 11A, MALMÖ

Läs mer om Bergsgatans Skomakeri O Nyckelservice

Sukri N

Sukri N tycker:

"Han är bäst skospecialist och nyckelspecialist. Jag har fått färgade nycklar medan jag vänta för bra pris. Bäst i test. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret