feedback company

Trankärrsgatan 16, Hisings Kärra

Läs mer om Mechanum Tagene

Farid S

Farid S tycker:

"VARNING!!!Jätte dåligt verkstad, rekommenderar inte Tagene. De är oseriösa och ljuger som fan. Lämnade min Audi på en felsökning, de hittade på ma ... "

AB Svensk Bilprovning, Göteborg-Tagene

Karlsbogårdsgatan 2, HISINGS KÄRRA

Läs mer om AB Svensk Bilprovning, Göteborg-Tagene

Josef K

Josef K tycker:

"jag var jätte nöd ,och jag tycker de är trevlig "

Tagene Fritidscenter AB

Simonsv., HISINGS KÄRRA

Läs mer om Tagene Fritidscenter AB

Sophia B

Sophia B tycker:

"Det finns säljare som inte vill sälja o därtill är respektlösa i sitt flata ointresse. En av dem arbetar i tillbehörsaffären på Tagene Fritidscenter. "

Frontbilar AB Tagene

Tagenevägen 32 A, , Hisings Kärra

Läs mer om Frontbilar AB Tagene

Göran v

Göran v tycker:

"sämsta verkstad jag varit med om är inte värt att kallas verkstad, vansinnigt otrevlig och fullständigt inkompetent personal. Åk inte till frontbilar ... "

Tagene Fastighetsservice

Tagene Bygg- & Industriställning AB

Manufakturgatan 25, GÖTEBORG

Läs mer om Tagene Bygg- & Industriställning AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret