SÅ VVS & Energi AB Thermia

SÅ VVS & Energi AB Thermia

Ring 073-331 18 50 www.savvsenergi.se
3.9

Solen värmer berg, luft och vatten. Vi tar hand om denna värme via modern värmepumpsteknik. Att bruka värmepumpsteknologi för att värma och kyla fastigheter samt för att göra varmvatten har nu skett i hela världen i över 25 år. Ett stort genombrott eller "erkännande" för hur effektiv tekniken är, oavsett om energi hämtas...

8 omdömen om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Johan Tobias H
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Mycket dåligt från start och till idag.. slutet vet vi inget om än så länge.. Vi behövde en ny luft/vattenvärmepump,så vi tog kontakt med 4 installatörer. Tyvärr valde vi SÅ VVS och energi. De gav ett positivt intryckt och de påstod även att de snabbt kunde leverera en pump. Problemet började direkt, när vi hade bestämt oss för dem, hade de ingen pump som de kunde installera åt oss. Installationen drog ut minst 2 månader senare än de hade lovat. När Installationen äntligen blev av verkade det fungera bra, vilket egentligen...

Johan Tobias H gillar detta
Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

Daniel J
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Vi fick ett mycket bra bemötande och faktiskt en bra offert utan massa dolda kostnader och arbetet utfördes snabbt och snyggt, kan inte annat än vara nöjda!

Theodor T
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Har bara bra erfarenheter av så vvs och energi. Punktliga och kunniga. Som David nedan skrev, så som riktiga hantverkare ska vara. Rekommenderas.

Effektiv Energi Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 68 omdömen 4.9 av 68 omdömen
BadgeFourYears

Jag är kund hos Effektiv Energi Stockholm AB och dom har sålt och installerat bergvärme till mig. Allt från första telefon samtalet har va

Christian H Christian H
Stefan D
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Sten-Åke är väldigt duktig och kunnig. Har rekommenderat honom till flera av mina vänner och bekanta och alla har varit nöjda. Ärlig prissättning och kommunikation hela vägen.

Mats L
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Vilken tur att något inte gick snett vid installationerna hos er som är nöjda. Då hade ni fått uppleva en annan sida av denna firma. Jag hade tyvärr oturen att hamna i det läget. De skyller ifrån sig och beter sig som pajasar. Jag skulle vilja varna er som funderar på att anlita dem. Leta vidare är mitt bästa råd.

Camila M gillar detta
Svar från SÅ VVS & Energi AB Thermia

Den må vara till ända för er. Själv står jag med en installation som inte är komplett. När jag anlitade en firma för att fixa till ert installationsfel som ni inte ville befatta er med så var de vänliga nog att påpeka att det fattas en shuntventil för kyldriften. Därav vårt problem med kondens när fläktkonvektorn inte är i drift. SVEP gick mycket riktigt på er linje. De anser också att det är helt ok att lämna en installation av nya radiatorer där 70% av dem går åt fel håll. Rättvisa har skipats...

Team Wåhlin Värmeteknik AB
4.7/5 i betyg av 1637 omdömen 4.7 av 1637 omdömen

För ca, 12 år sedan skulle jag byta från el-värme till bergvärme. kontaktade då Team Wåhlin om ett kostnadsförslag. Då bemötandet var hjälp

Jonas D
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Bytt ut min gamla bergvärmepump mot en ny. Arbetet utfördes smidigt och proffesionellt.

David Z
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Kompetenta och seriösa. Punktliga. Det man vill ha av en hantverkare.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Martin H
Skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia

Har endast haft kontakt med en av deras säljare, Jan L, när vi skulle handla upp en bergvärmelösning. Vi köpte inte av dem men Jan var mycket kunnig, proffsig, och trevlig. Han lämnade en prisvärd offert och en lista på referenser.