Sabai Soong

Sabai Soong

Ring 08-663 12 77 www.sabai.se
4.2

2003 öppnade restaurang Sabai-Soong på Linnégatan och 2006 öppnade även Sabai-Sabai spa snett över gatan

9 omdömen om Sabai Soong

Patrik R
Skrev om Sabai Soong

Riktigt god thaimat, trevlig personal (som nästan alltid på genuina thairestauranger).

Paraden
4.2/5 i betyg av 4711 omdömen 4.2 av 4711 omdömen

Penelope S Penelope S
Emily C
Skrev om Sabai Soong

Supergod och fräsch thaimat, godast jag ätit i Sverige. Jättegullig personal. Lite dyrt, men prisvärt!!

NOEL H
Skrev om Sabai Soong

En klassiker på Östermalm. Kan dock tycka att det är lite överskattat. Dock finns det definitivt en anledning till att det har blivit så populärt; God mat, trevlig personal, mysigt att sitta där och helt okej takeaway priser.

Jakob D och Sara S gillar detta
Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Albin C
Skrev om Sabai Soong

Den bästa thairestaurangen i stan. Var stammis på Sabai Sabai på kammakargatan hos de tidigare ägarna. Sabai soong är vad som i mellan åt kan få mig att ta tunnelbanan till östermalm. Bra service, maten är en riktig smakexplosion och inredningen sätter Koh Pangan på söder i en helt annan liga.

Sandra N

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Soleilx
Skrev om Sabai Soong

Supermysigt thaiställe med sedvanlig skön kitsch och jättegod mat. Mysig lokal. Trevlig och hjälpsam personal.

Tinna O
Skrev om Sabai Soong

Jättegod thai-mat, tycker speciellt om de olika nudelrätterna. Inte den billigaste thai-restaurangen (varmrätt ca 130-150 kronor) men lite billigare blir maten vid avhämtning. Lokalen är mysig, tycker bättre om att sitta uppe i den lilla lokalen än i den stora. Personalen är inte supertrevlig men helt OK.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Lisa P
Skrev om Sabai Soong

Måste säga att Sabai Soong från att ha varit en klar 4:a nu endast lever upp till en 3:a. Vet inte om de beror på att de är så populära att de känner att de inte behöver anstränga sig så mycket längre eller om de har bytt kock. Synd på ett tidigare favoritställe för fredags-take awayen.

Tobias B
Skrev om Sabai Soong

Sabai Soong är en sann favorit, enkel men mycket välsmakande thaimat paketerat i en djungelinspirerad restaurang på Linnégatan. De är alltid trevliga och det blir sällan (läs aldrig) fel när man tar med sig hem.

NOEL H och 3 andra gillar detta
Nybrogatan 38