Salong Beautybox

Salong Beautybox

Ring 08-720 00 20 www.salongbeautybox.se

Salong Beautybox ligger på Magnus Ladulåsgatan 25 på Söder och erbjuder förstklassiga skönhetsprodukter, en fräsch och härlig salong med mysiga behandlingsrum och välkomnande personal. Vi har behandlingar och produkter för allt från topp till tå. Vi som arbetar här är hudterapeut, fransstylist, nagelterapeut, massageterapeut...

52 omdömen om Salong Beautybox

Lena A

Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Linda L

Väldigt trevliga och super duktiga på det dom gör! Jag blev riktigt nöjd med min spraytan, höll väldigt bra utan att bli fläckig. Kommer definitivt tillbaka :)

Loppan D

Toppen service och bra utförda arbeten.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Veronica B

Jag har fåt hjälp med spraytan, och det blev så bra reslutat! Jag får som alltid ett trevligt bemötande, en bra känsla i magen och ett väldigt profissionellt sätt, som gjorde att jag inte kände mig obekväm under spraytanningen. Jag trivs verkligen som kund här!

Carolina J

Super trevlig tjej som fixade spraytan på mig. Jag kände mig välkommen och att hon hade avsatt gott om tid, utan att stressa på. Kunnig och informerande. Så trevligt besök ! själva tanningen vart super snygg! Höll ca 6 dagar och nästan det bästa - jag blev inte fläckig. Det liksom bara rann av mig suggestivt. Jag har, efter att besökt andra ställen utan goda resultat, äntligen hittat min salong att besöka när det är dags att bli brun och fräsch! :) rekommenders verkligen!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Catharina C

En väldigt fräsch salong, supergullig personal som jobbar för 100% kundnöjdhet!

Irma V

Jätte bra service :) var väldigt nöjd finns inget dåligt att säga om er salong hehe ..

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Michelle S

Va och gjorde en spraytan. Super trevlig personal och soraytanen vart jätte bra.. Samt att hon jobbar med gröna pigmenter vilket gav en mycket fräschare färg! Rekommenderas starkt

Nilay C

Väldigt trevliga! Nöjd med spraytan samt bemötande. Bra priser som gör att man kommer tillbaka.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Emma B

Trevlig personal och bra spraytan

Elin W

Jätte nöjd, kommer tillbaka igen!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Selma S

Jag tycker att personalen är jätte trevliga samt har jag alltid blivit njöjd , skulle starkt rekommendera den salongen till alla ! / Salma Sassi

Kristian

Var på brynplockning hos Nicolina som driver denna charmiga lilla salong tillsammans med sin mamma. Wow en 5-stjärnig upplevelse till budgetpris! Allt från det vänliga välkomnandet, till den sköna britsen där man blir nedbäddad under varmt och gosigt täcke(!) till det proffsiga resultatet! En bra utförd brynplockning lyfter hela ansiktet och gör att du ser piggare ut, det fixade Nicolina galant! Van att plockning och formning stressas igenom på 10 minuter, och blir sällan helt nöjd, på Beautybox avsätter dom hela 30 minuter...

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Cecilia I
Skrev om Salong Beautybox

Bra duktig tjej som är lyhörd. Somnar alltid hos henne och vaknar med fina fransar som håller länge. Ser helt ok ut efter 4 veckor då jag gör påfyllning. Rekommenderar för singelfransar.

Tobias B
Skrev om Salong Beautybox

Kom för att klippa mig och blev riktigt nöjd. Supertrevlig personal och bra bemötande. Kommer helt klart tillbaka i framtiden.

Therése S
Skrev om Salong Beautybox

Slingat hår och klippt mig! Proffsigt bemötande! Är super nöjd!!! Kommer absolut komma tillbaka!

Daniela Z

Nicolina är riktigt duktig vet hur man tar hand om sina gästergäster. Hon ser till att man har det bra.

Kimberly W

En oerhört trevlig tjej, som gick igenom steg för steg vid Spraytan. Förklarade hur det skulle kännas osv. Jag kommer verkligen besöka Salong BeautyBox igen. Mvh :)

Therese N

Tycker att vistelsen på salong beautybox alltid är toppen! Man känner sig mycket välkommen, mysig stämning på salongen och Nicolina är mycket trevlig, Och väldigt duktig på det hon gör. Har alltid gått från salongen glad och supernöjd! :)

Birgitta U

Lugnt, kul och proffsigt. Spännande att testa behandlingar och få tips om produkter.

Kajsa W

Riktigt trevligt och vänligt mottagande! Resultatet av mina fransar och byrn var även riktigt bra.

Alexandra N

Så nöjd och en fin och bra salong!

Lena L

Trevligt bemötande, fräsch och ljus lokal. Pedikyr och manikyr till full belåtenhet.

Jenny F

Riktigt mysig miljö och man känner att det är eget företag/familjestyrt. Arbetarna är äkta och mycket uppriktiga om deras produkter och vad som passar en själv. Väldigt bra erbjudanden och kampanjer som får en att vilja komma tillbaka. Behandlingarna utförs på ett proffesionellt sätt.

Håkan
Skrev om Salong Beautybox

Var inne för att klippa både hår och skägg. Proffsigt bemötande och ett super resultat. Äntligen nöjd med en skäggklippning. Kommer tillbaks, garanterat

Halle A

Mycket trevlig salong med trevlig och professionell personal. Alltid nöjd med mina spraytans därifrån.

Anki S

Bra kund bemötande och otroligt kunniga i sitt område som ger exakt va kunden vill ha. Rekommenderar starkt!

Lena G
Skrev om Salong Beautybox

Man känner sig välkommen och blir väl omhändertagen. En frisör som är mån om sina kunder, som ställer frågor och kollar att man är nöjd som kund.

Emma Luisa C

Den bästa salongen! Jättebra produkter och bra bemötande.

Frida T

Veronica är trevlig och noggrann och jag går gärna till Beautybox för olika behandlingar.

Sergia E

Hur underbar som helst!. Rekommenderar starkt !

Lena H

Trevligt bemötande och proffsig kunnande 🌹

JOSEFIN R
Skrev om Salong Beautybox

Bra bemötande. fina fransar och en trevlig salong. Fem av fem stjärnor.

Emma I

Otroligt duktig, utbildad tjej som gör allt extremt noga och fint. Går inte att bli missnöjd som kund.

Karolin N

Professionell Otroligt duktig och ger egna förslag på naglar Välutbildad Fin lokal

Maria H

Man får alltid ett vänligt bemötande och hon är kunnig inom sitt yrke.

Sophie H

Bästa salongen i Stockholm! Bäst på allt dem gör och supergo personal!

Therese E

Så trevlig lokal och anställda Superduktiga

Malin I

Har i ett år var fjärde vecka fixat mina naglar Alltid bra bemötande, direkt från början. Svarar alltid snabbt på mina mailfrågor el dyl Har alltid gått hem med en mycket nöjd känsla:-)

Karolin N

Professionellt Bra emottagande Trevlig lokal Bra personal

Marika S

Mycket duktig massör och ett proffsigt bemötande. Återkommer gärna till denna duktiga o trevliga terapeut .

Emelie H

Superbra!! Duktig och noggran. Trevlig

Yvonne K

Mycket trevligt och proffesionellt

Ann-Sofie S

Hos Nicolina, har jag fått mina naglar vackra och ögonfransarna förlängda och solbränd av spraytan. Välkomnande och familjärt bemötande, alltid lika noggrann och proffsig. Kan varmt rekommendera Nicolina till alla.

Ann-Sofie S

Har tatuerat ögonbryn och fått ansiktsbehandling ett flertal tillfällen. Alltid lika välkomnande och familjärt, avkopplande och skönt. Rekommenderar Veronica varmt till alla som vill gå och få behandling.

Selin K

Har varit och spraytanat mig några gånger, både själv och med en vän. Kände verkligen att jag fick full fokus som kund och en väldigt personlig och bekväm kontakt. Nicolina är super trevlig och kan verkligen sin grej! Rekommenderar henne starkt till dig som både ska spraya dig för första gången och om du har testat det förr!

Anne E

Rekommenderas varmt!

Niklas K

Otroligt bra varmt och trevligt bemötande! Väldigt nöjd med resultatet, rekommenderas varmt!

Karolina J

Superbra! Blev jättenöjd <3 Bra service och kundbemötande. Tog tid på sig för att få ett bra resultat.

Mia H

Bemötandet var jättebra. Har gjort permanent makeup och ögonbrynsfärg samt semipermanent mascara. Allt gjordes över förväntan och jag är mycket nöjd med mina behandlingar hos Salong Beautybox och Veronica Sävmarker.