Salong Birger Jarl

Salong Birger Jarl

20 omdömen om Salong Birger Jarl

LENA B
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag har under flera år regelbundet gått hos Sima för trådning, färgning av bryn och fransar och ansiktsbehandling. Jag kan varmt rekommendera henne.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

ROXANNA R
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag har gått till salongen i flera år för hår och bryn. Blir alltid väl bemött. Sima är intresserad och lyhörd mot sina kunder. Kommer med bra tips och förslag. Skicklig frisör som är mkt serviceminded.

Valentina M
Skrev om Salong Birger Jarl

Efter att ha sett att salongen bara har bra recensioner, så bestämde jag mig för att göra gå dit och göra en behandling. Jag måste vara den enda som nånsin blivit missnöjd verkar det som. Hon inledde med att granska mitt ansikte (jag skulle tråda hela ansiktet) och påpeka om hur ojämna mina ögonbryn var (något jag var fullt medveten om, varför skulle jag annars gå till en salong?). Oavsett, så berättade jag att det var pga att jag ville låta dom växa ut för att forma om, men hon brydde sig inte ett dugg, utan upprepade...

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

oscar d
Skrev om Salong Birger Jarl

Bästa stället i stan, har gått här många år och är alltid supernöjd.

Golnaz H
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag har gått till Sima i över fem år och skulle aldrig gå till någon annan. Hon är otroligt duktig och engagerad och jag rekommenderar salongen varmt!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Mikaela Desiree Susan E
Skrev om Salong Birger Jarl

Sima är fantastisk på trådning! Jag har äntligen fått hjälp med generande hårväxt. För varje gång blir det mindre och mindre. Huden blir len som sammet. Sima arbetar snabbt och professionellt och jag är så glad över att jag funnit denna salong. Trådning är en gammal tradition som visar sig vara det mest effektiva och mest prisvärda. TACK Sima!

Johan A B
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag har gått här många år, pga vänskap. Sima sköter mitt hår, jag har inte många synpunker men jag får alltid mycket beröm av min omgivning över min frisyr! Jag gillar Sima! Johan

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 608 omdömen 4.9 av 608 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Elsa P
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag hittade hit för kanske sex månader sen när jag bara skulle klippa till min lugg lite. Går hit kanske en gång i månaden för att fixa luggen och blir alltid sjukt bra bemött. Sima är alltid glad och vänlig, man känner sig välkommen och hon kände igen mig efter bara en gång. Helt klart prisvärt, väldigt proffsigt, kommer troligtvis aldrig gå någon annanstans i framtiden.

Dennis G
Skrev om Salong Birger Jarl

I've been a regular customer for about a year now, and the haircuts are some of the best I've ever had. The owner of the Salong, who is also the chief hairdresser, is very friendly and professional. Highly recommended.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Andreas Ö
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag hittade till Sima av en slump när jag promenerade i området. Sen dess har jag klippt mig där i många år trots att jag inte ens bor i närheten av salongen! Här blir jag alltid bemött på ett proffsigt, kunnigt och vänligt sätt, hon visar ett genuint engagemang för att jag som kund skall bli nöjd och jag lämnar alltid salongen med ett leende på läpparna.

Tomas N
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag har gått hos Sima i nu 17 år och är mycket nöjd. Hon är varm, engagerad och professionell.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Christer L
Skrev om Salong Birger Jarl

Har varit stamkund länge. För fjorton år sedan gick jag och letade efter en ny frisör att bli klippt hos. Jag har sedan dess alltid klippt mig hos Sima. Hon är mycket duktig!

Åsa R
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag hamnade hos Sima av en slump. Klippning, slingor och ögonbryn. Blev mycket nöjd. Kommer snart boka ny tid!

Lars S
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag började klippa mig hos Sima för tre år sedan och jag är jättenöjd. Tidigare klippte jag mig hos en frisör på Runebergsgatan och betalade nästan dubbelt så mycket. Jag tycker att Sima klipper mig bättre.

Kris T
Skrev om Salong Birger Jarl

Superb klippning och hårvård med en trevlig och proffsig service. Man måste bara komma tillbaka...

ch l
Skrev om Salong Birger Jarl

Sima är mycket bra på att plocka ögonbryn och avlägsnar allt annat hår i ansiktet. Man blir jättefin!

aicha c
Skrev om Salong Birger Jarl

Den bästa salongen i stan garanterat! Har gått hos Sima i över 10 år. Sima plockar min ögonbryn och med hjälp av "threading" avlägsnar hon allt annat hår i ansiktet typ "mustachen" osv.... Det finns ingen bättre på "threading" än Sima. Hälsn en alltid trogen kund - aicha -

Sonia H
Skrev om Salong Birger Jarl

Jag rekommenderar varmt denna salong. Samtidigt som den är välbesökt finns det alltid tid för en till kund. Superbra känsla för hår, ögonbryn, makeup och helhet. Sonia

Richard R
Skrev om Salong Birger Jarl

I have been a regular customer of Sima in Salong Birger Jarl for 12 years and I always come back because of the professional hair styling and her other treatments. It is also good with her that you can speak both English and Swedish. I highly recommend Salong Birger Jarl. Try also her face treatment - You will love it. Richard

Kris T gillar detta
Johan
Skrev om Salong Birger Jarl

Salong birger jarl är en fantastisk oas mitt i city, här blir man ompysslad och Sima tar sig verkligen tid för att se till att du som kund får precis som du vill. Aldrig tidigare har en frisör styleat mig på ett så bra sätt! Sima är verkligen mån om mitt bästa! Inte undra på att hon har många stamgäster, dit jag själv räknar mig efter 4år av trogna besök. /Johan