Salong Cupcake

Salong Cupcake

Ring 076-258 59 96 www.cupcakehair.se

Vi, Jennie och Ermina öppnade vår salong 2010. Efter att ha arbetat flera år tillsammans i branschen ville vi ta steget och göra saker och ting på vårt eget sätt. Nu är vi fler i salongen. Vi är olika men ändå lika som tillsammans kompletterar varandra i alla lägen. Det gör att vi gillar varandra och älskar vårt jobb.
 Om...

90 omdömen om Salong Cupcake

Klara T
Skrev om Salong Cupcake

Jag känner mig alltid fin och supernöjd när jag har varit hos frisören och färgproffset Jennie. Hon slingar mitt hår så att det får mer färg samtidigt som det ser naturligt ut. Jag kan varmt rekommendera henne!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Tusca S
Skrev om Salong Cupcake

Jag och mina döttrar väljer Cupcake för att: - bra bemötande - lyssnar på när man man förklarar vad man vill vid klippningstillfället - ärliga i vad de tror kan passa en med tanke på hårtyp och hårkvalitet

Mari P
Skrev om Salong Cupcake

Superduktiga frisörer, vad jag än beställt klippning, färgning har det alltid varit ett mycket bra resultat. Delar med sig av tips och trick. Så glad att komma hit varje gång 👍🏻❤️

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Gunilla B
Skrev om Salong Cupcake

Proffsigaste frisörerna man kan tänka sig!

Malin Ö

Proffsiga ❤️ Mycket professionella

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Frida Linnéa Maria B

Proffsigt bemötande och jag är jättenöjd med min frisyr 💁‍♀️ Klippte mig hos Jennie

Isabel S
Skrev om Salong Cupcake

Underbar salong med superduktiga frisörer. Har gått hit i flera år och är har alltid varit nöjd med min upplevelse. Dom är superduktiga på färg och stämningen är så hemtrevlig.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Syrena J
Skrev om Salong Cupcake

Jag blev kund hos Ermina på på cupcake hair för ca 9-10 år sedan. Jag hade efter år av hemmafärgning som pendlade mellan blodrött och kritvitt fått ett hår som såg ut som bomull när det var torrt och hade konsistensen av gummi när det var blött. Efter ett MYCKET misslyckat besök hos en annan frisör (vi pratar att jag bad om att få hjälp med att återställa mitt hår från rött till min naturliga blonda och kom ut från salongen med svart hår och trappklippning) hittade jag tillslut Ermina här på cupcake. Vilken lycka! Hon lyssnade...

Henrik R
Skrev om Salong Cupcake

Det blir alltid ett perfekt resultat när man klipper hos Cupcake, oavsett om det är Ermina eller Jenny som klipper.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Mikaela M
Skrev om Salong Cupcake

Gått hos Cupcake i många år och är alltid lika nöjd.

Eva B
Skrev om Salong Cupcake

Klippning! som alltid bra bemötande.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Åsa S
Skrev om Salong Cupcake

Lyhört och proffsigt! Detta var mitt första besök, jag kommer att bli stamkund!

Monica L
Skrev om Salong Cupcake

Klippning. Bra och personligt bemötande. Lyssnar på synpunkter och lämnar bra feedback.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Pernilla S
Skrev om Salong Cupcake

Klippte mig hos Ermina, alltid lika bra. Personlig proffessionalism, trevligt bemötande och lyhördhet för mina önskemål.

Johanna A
Skrev om Salong Cupcake

Jag blir alltid supernöjd med resultatet hos Jennie. Trevligt ställe, mysigt och riktigt duktiga tjejer som jobbar!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Maria C
Skrev om Salong Cupcake

Alltid proffsig klipp o färgning! Trevliga frisörer och mysig lokal !

Malin S
Skrev om Salong Cupcake

Superbra kvalitet både med klipp och färg

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

SOFIE P
Skrev om Salong Cupcake

Proffsiga frisörer som gör att man känner sig välkommen direkt man stiger innanför dörren! Mitt hår har aldrig varit så friskt och fint som nu. Rekommenderar starkt!

Emma S
Skrev om Salong Cupcake

Har klippt mig hos underbara Ermina i flera år nu, rekommenderar varmt!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Matilda H
Skrev om Salong Cupcake

Bästa salongen och bästa Ermina! Sjukt bra på att klippa mitt annars så platta hår och alltid lika mysigt att komma till denna salong!

sophiana b
Skrev om Salong Cupcake

Kompetenta och trevliga frisörer som verkligen lyssnar på kunden/individen. Och är kreativa. Varit kund hos grundarna/ tjejerna på CupCake till och från i 10 år, alltid jätte nöjd när jag går där i från!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Suanita M
Skrev om Salong Cupcake

Gått här i 10 år så hunnit med det mesta klippning, toning, slingor, bayalage och alltid lika nöjd! Duktiga, lyhörda och trevliga, kan varmt rekommenderas 👍🏼 💖

Cassie P
Skrev om Salong Cupcake

My 2nd haircut by Jennie! The first time she cut my hair and showed me how to style it curly. I’ve been straightening my hair for 16 years and now I’m a converted curly girl! Great experience, great hair cut and style. Would highly recommend :)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Eva C
Skrev om Salong Cupcake

Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi inte behövde ett stort återbesök ändrade hon till ett mindre. Fint gjort välgjorda fransa allt toppen.

Lotta
Skrev om Salong Cupcake

Angelina är superduktig och noggrann, rekommenderas varmt! Dessutom jättetrevlig och mån om sina kunder, vilket gör att jag gladeligen åker 5 mil varje gång. Helt enkelt bäst!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Andrea
Skrev om Salong Cupcake

Var och fixade ögonfransförlängning. Blev superbra! Bra bemötande, mysig lokal och bra kunskap hos den som utförde behandlingen. Kan absolut rekommendera ett besök!

Hedda
Skrev om Salong Cupcake

Världens bästa nagel och fransstylist finns på salong cupcake! Mysig salong som ligger centralt och man känner sig alltid välkommen. Vill aldrig byta salong!!!!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Björn
Skrev om Salong Cupcake

Var hos Angelina för att få fixat naglarna och inte bara blev resultatet över förväntan, det var himla trevligt också. Angelina är noggrann, erfaren, varsam, var noga med att kolla precis hur jag ville ha det, fick mig känna mig ytterst välkommen, och så är hon ett nöje att prata med under tiden. Rekommenderas varmt!

Linda
Skrev om Salong Cupcake

Trevligt bemötande, proffsiga frisörer. Rekommenderas varmt!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Yulia
Skrev om Salong Cupcake

Alltid fantastisk bemötande och perfekt frisyr

Olivia
Skrev om Salong Cupcake

Fantastisk salong som verkligen vet hur man räddar hår. Hjältar.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Michaela f
Skrev om Salong Cupcake

Otroligt proffsiga och trevliga! Hög nivå men avslappnat trots detta.

Isabella B
Skrev om Salong Cupcake

Supernöjd! Duktiga tjejer som lyssnar på vad man själv vill, men samtidigt ger egna tips och råd efter erfarenhet. Har äntligen hittat rätt :-)

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Elin H
Skrev om Salong Cupcake

Cupcake är en fantastisk salong med mysig lokal och framförallt otrolig personal. Serviceinriktad, kunniga och kundorienterade!

Daniela K
Skrev om Salong Cupcake

Trevligt bemötande, mysig lokal. Har klippt mig hos Jennie, jätte duktig och proffsig. Väldigt nöjd, stor skillnad kunskapsmässigt jämförelse med många andra salonger. Rekommenderas!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Anna
Skrev om Salong Cupcake

Jag är supernöjd med Salong Cupcake! Jag klipper mig hos Stephanie och jag är alltid jättenöjd när jag går därifrån. Hon är alltid väldigt lyhörd för hur jag vill att frisyren ska vara, kommer med bra idéer, och är mycket noggrann när hon klipper. Jag tycker också att priserna är jättebra, jag är så himla glad att jag hittat en så bra salong som tar ett förnuftigt pris för en klippning!

Johanna E
Skrev om Salong Cupcake

Bra service, trevlig och lättillgänglig salong. Alltid nöjd med bemötande och resultat.

Madeleine C
Skrev om Salong Cupcake

Jag tycker att Salong Cupcake är en trevlig salong med professionell personal som tar väl hand om sina kunder.

Klara G
Skrev om Salong Cupcake

Jätteduktiga och trevliga tjejer. Fin lokal.

Malin L
Skrev om Salong Cupcake

Trevlig salong i ett mysigt kvarter. Trevlig personal, man får ett bra bemötande till ett helt okej pris.

Gun E
Skrev om Salong Cupcake

Det är en modern frisersalong, med gammaldags inramning och det gillar jag. Frisören har blick för vad jag passar i, både färg och form.

Tomas A
Skrev om Salong Cupcake

Mycket skickliga och trevliga frisörer. Här slipper man få en håramputation, här får man en FRISYR!

Tamara M
Skrev om Salong Cupcake

Bästa frisörerna, alltid mysig och härlig stämning!

Christoffer J
Skrev om Salong Cupcake

Personalen är lyhörd och mycket kompetent. Jag byter inte frisör igen!

Sofia B
Skrev om Salong Cupcake

Otroligt duktiga och trevliga, superfin salong och lätt att hitta till. Ermina som jag går hos är jätteduktig både på klipp och färg och har alltid bra tips och jättebra känsla för vad jag passar i. Hon förstår verkligen vad jag vill ha! Rekommenderar både Jenny och Ermina varmt till er som vill ha en bra stund hos frisören!

Salong C och Jakob D gillar detta
Emmah E
Skrev om Salong Cupcake

Superfin salong, bra läge och jättebra priser. Jag klipper mig alltid hos Ermina, som är hur gullig som helst, och jag går alltid därifrån och känner mig snygg och fräsch. Kan varmt rekommenderas!

Carina S

H
Skrev om Salong Cupcake

Tokbra frisörer som inte bara gör vad du säger, utan även kommer med egna förslag och åsikter!

Anders I
Skrev om Salong Cupcake

Aldrig blivit behandlad så bra på en frisörsalong. Otroligt duktig personal.

Ingela B
Skrev om Salong Cupcake

Två trevliga och duktiga tjejer i fräscha lokaler. De är verkligen kundmedvetna! De lyssnar på ens önskemål samtidigt som de bidrar med sin kunskap för att det ska bli så bra som möjligt. Som nyinflyttad så letade jag länge efter en bra frisör att återvända till, nu har jag hittat rätt! De har även bra priser för att vara så duktiga frisörer i Stockholm. Prisvärda, trevliga och duktiga - kan man begära mer?