Salong Gloss

Salong Gloss

Ring 08-122 048 10 salonggloss.se
4.4

Salong Gloss vill att ditt besök ska bli en upplevelse! Vi är en salong med atmosfär och känsla. Med en bred kompetens är vårt mål att ge ditt hår den bästa behandlingen!

137 omdömen om Salong Gloss

Camilla D
Skrev om Salong Gloss

Ett varmt, härligt och trevligt gäng. Klipper mig hos Mona. Är alltid väldigt nöjd när jag går därifrån. Inlyssnande och proffsiga. Underbart också med massagestol när man får håret tvättat. Kan också varmt rekommendera deras skalpscrub…yum,

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Anni Eveliina R
Skrev om Salong Gloss

Har varit flera gånger både hos Meryem och hos Mona. Båda är extremt kunniga och lyssnar noga på vad kunden vill ha. Alltid bra bemötande och jag är alltid super nöjd med resultaten. Själv har jag super sliten och tunn hår som alltid ser glansig och fyllig ut efter besöket i salongen. 5 / 5

Hanna S
Skrev om Salong Gloss

Första gången hos dem och det var en supermysig eftermiddag med ett kanonresultat - en av de bättre färgningarna jag har gjort hittills 🤩

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 293 omdömen 4.7 av 293 omdömen
BadgeTwoYears

Verkade lite stresad. Ganska hårdhänt/slarvig i sina rörelser. Kändes som han bara ville bli klar och gå vidare till nästa

Andreas S Andreas S
Hillevi B
Skrev om Salong Gloss

Trevlig personal och de tar väl hand om håret!

Kricia A
Skrev om Salong Gloss

Detta var första gången jag besökte salong Gloss och det var verkligen en fin känsla. Den är super fina och snälla.... kommer tillbaka.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Donny H
Skrev om Salong Gloss

Abbe är inte bara trevlig, han levererar också.

Leif H
Skrev om Salong Gloss

Helt okey. Bra bemötande ock jag är helt nöjd med min klippning.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 290 omdömen 4.6 av 290 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

JENNY L
Skrev om Salong Gloss

Har gått till dem sedan de öppnade ca 12 år sen. Har varit så otroligt nöjd med dem då de vet hur man klipper och hanterar asiat hår .

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme fina Jenny! Tack för de 12 senaste åren som du valt oss! =)

Gunilla O
Skrev om Salong Gloss

Trevligt bemötande. Kund sedan flera år eftersom jag alltid har varit nöjd med klippningen.

Svar från Salong Gloss

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Gunilla! Det är alltid lika mysigt att ha dig här och nästa gång ses vi med vår nya stammis (barnbarnet). =)

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 384 omdömen 4.8 av 384 omdömen
BadgeTwoYears

Trevlig och effektiv, gjorde ett bra jobb på kort tid! Uppskattas

Anna Olivia R Anna Olivia R
Eva T
Skrev om Salong Gloss

Jag går sen ett par år tillbaka regelbundet till Salong Gloss för färgning av utväxt och klippning. Blir alltid mycket trevligt bemött och nöjd med resultatet.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme Eva! Tacksamma för att vi får äran att göra dig fin i håret=)

Tilda T
Skrev om Salong Gloss

Har alltid blivit trevligt bemött och har haft samma frissa i 20 år, tror jag. Därför kan hon mitt hår och fixar det som jag vill efter hennes proffsiga råd. Alla övriga som jobbar på salongen för besöken trevliga.

Svar från Salong Gloss

Tack fina Tilda för ditt fina omdöme och för att du valt oss i 20 år! Du gör även mötet trevligt och mysigt för oss med din positiva energi =)

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Tarja H
Skrev om Salong Gloss

Detta var första gången jag besökte salong Gloss och det var verkligen en fin upplevelse. Meryem klippte och färgade mitt hår, tog även en ögonbrynsplock när jag satt på schamponeringen. Det var massage i stolen, såå skönt. Hela besöket var mycket lyckat! Ja, nu har jag hittat frisören i mitt närområde som jag kommer återkomma till. Tack Meryem!

Svar från Salong Gloss

Tack själv Tarja för ditt fina omdöme! Det va ett rent nöje att få göra en ”makeover” på ditt hår =) Hoppas verkligen du trivs i ditt nya hår!

May Li S
Skrev om Salong Gloss

Ingen professionell upplevelse alls tyvärr. Personalen var otrevlig, min klippning blev väldigt ojämn (utan någon uttunning, klippte bara rakt) och när jag blev stylad fick jag inget värmeskydd eller andra bra produkter i håret. Hon var hårdhänt och jag fick ont i håret. Kommer inte tillbaka utan nu får jag boka en ny tid hos min gamla frisör

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Stefan B
Skrev om Salong Gloss

Blir alltid bemött av en glad och trevlig personal. Abbe är skicklig på klippning och trimning och brinner verkligen för sitt yrke. Rekommenderas!

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme Stefan! Det är motiverande att få höra hur du upplever oss här på salongen =)

Martin J
Skrev om Salong Gloss

Mycket bra service och pris. Man känner sig alltid välkommen.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme Martin =)

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Ann-caroline L
Skrev om Salong Gloss

Rekommenderar denna salong. Klipper bra och kommer med kreativa förslag till ev ny frisyr. Jag har både klippt mig samt även slingat håret där fler gånger.

Svar från Salong Gloss

Tack Ann-Caroline för ditt fina omdöme! Det är alltid roligt att få höra hur ni upplever oss =) tack för att du väljer oss!

Marie M
Skrev om Salong Gloss

Så trevliga och kunniga. Kommer absolut gå dit igen. Meriam lyssna och förklara så bra. Jag klippte mig och köpte schampo,balsam och ett serum. Super nöjd

Svar från Salong Gloss

Stort tack ditt fina omdöme Marie! Det var super trevligt att få träffa dig och att få göra dig fin i håret =)

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 466 omdömen 4.9 av 466 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Mats S
Skrev om Salong Gloss

Som vanligt trevligt och professionellt bemötande

Svar från Salong Gloss

Tusen tack för ditt fina omdöme Mats =)

Mio J
Skrev om Salong Gloss

Hej Väldigt trevligt och kunnigt personal, mitt favorit salong på Kajen

Svar från Salong Gloss

STORT TACK fina Mio! Det är alltid super trevligt att ha dig här hos oss=) Hvala puno!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Aina S
Skrev om Salong Gloss

Alla var jättetrevliga och dom gjorde ett perfekt jobb! Mitt hår blev precis som jag ville ha det! Rekommenderar starkt.

Svar från Salong Gloss

Åhh fina Aina =) Det va super mysigt att ha dig här och att få klippa ditt fina hår!

Martin S

Abbe & Co är fantastiska. Nöjd varje gång

Svar från Salong Gloss

Tusen tack Martin för ditt fina omdöme =) vi gillar er feedback!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 265 omdömen 4.8 av 265 omdömen

Annika T
Skrev om Salong Gloss

Så nöjd och väldigt fint ställe ⭐️🙏

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme fina Annika =) det är ett nöje att ha dig hos oss!

Lena C
Skrev om Salong Gloss

Såå duktiga och vilken trevlig service. Han blir riktigt bra behandlad. Älskar mitt hår 🙌

Svar från Salong Gloss

Tusen tack för ditt fina omdöme! Det är alltid lika trevligt att ha dig här fina du =)

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Thérèse Giertta A

En trevlig salong och Meryem är superproffsig och tar verkligen väl hand om mig när jag är där! Åtekrommande kund sedan många år som är mycket nöjd.

Svar från Salong Gloss

Stort tack Thérése för ditt fina omdöme! Alltid kul att höra hur ni upplever oss =)

Rosemarie S
Skrev om Salong Gloss

Är supernöjd med Gloss. Jättebra och trevlig personal. Mer än nöjd med klippningen.

Svar från Salong Gloss

Jätte kul att höra hur du upplever oss! Tack Rosemarie för ditt fina omdöme!

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 474 omdömen 4.7 av 474 omdömen
BadgeTwoYears

Talented, meticulous, and creative !

Rochellys D Rochellys D
Margareta C
Skrev om Salong Gloss

Otroligt duktiga och alltid trevliga. Man känner sig så välkommen och jag är alltid så nöjd med resultatet Proffsiga och kunniga!

Svar från Salong Gloss

Tusen tack för ditt fina omdöme Margareta! Alltid lika trevligt att ha dig hos oss=)

Arpita N
Skrev om Salong Gloss

Merjem is the best. I got a Balayage and a haircut done and she gave me a completely new look that is so ”Me”. Her recommendations on products has helped immensely. Absolutely love her ❤️

Svar från Salong Gloss

Åhh my lovley Arpita! Its an honor to get to du your Hair =) Love Having you here!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Fredrik R
Skrev om Salong Gloss

Jag köpte tjänsten "Herrklippning". Duktiga, professionella. Har provat andra frisörer men Abbe är bäst. Hälsningar Fredrik

Svar från Salong Gloss

Tack för ditt omdöme Fredrik! Abbe är bäst=)

Irisa A
Skrev om Salong Gloss

Har varit kund i 6 år. Är alltid supernöjd med både färg och klippning. Meryem och Mona är proffsiga i allt de gör. Mysig salong, helt nyrenoverad. Sköna stolar. Massagefåtölj under tvätt. Kan varmt rekommendera Salong gloss.

Svar från Salong Gloss

ÅHH fina du! Tusen tack för ditt fina omdöme! Alltid lika trevligt när du kommer =)

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1053 omdömen 4.8 av 1053 omdömen

Jens W
Skrev om Salong Gloss

Alltid lika vänliga, proffsiga och välkomnande.

Svar från Salong Gloss

Tack Jens för ditt fina omdöme =) Det är alltid lika trevligt att ha er här!

Elin H
Skrev om Salong Gloss

Alltid nöjd med resultatet av både klippning & färgning. Alltid ett nöje att gå hit, bra service och trevligt bemötande. Meryem är väldigt duktig och trevlig, färg och slingor känns som hennes specialområde. Kan verkligen rekommendera ett besök här.

Svar från Salong Gloss

Tack fina Elin för ditt fina omdöme! Det är alltid ett nöje att ha dig här och få göra dig fin i håret =)

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anita H
Skrev om Salong Gloss

Kan verkligen rekommendera Salong Gloss! Mysig salong med otroligt duktiga frisörer!

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme Anita!

Camilla M
Skrev om Salong Gloss

Hej! Det är alltid en mycket positiv upplevelse att komma till Mona och hennes gäng. De är proffsiga, trevliga och arbetar i en ren o fin miljö. Resultatet blir alltid mycket bra och bemötandet gör att man blir peppad och glad. Mvh Camilla

Svar från Salong Gloss

Tack fina Camilla för en bra förklaring på din upplevelse hos oss! Vi är tacksamma över att du valt oss genom åren och du är underbar som kund =)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 231 omdömen 4.6 av 231 omdömen
BadgeTwoYears

Sadeek var trevlig och tillmötesgående. Han gjorde ett proffsigt arbete och kändes noggrann.

Fredrik N Fredrik N
Kevin B
Skrev om Salong Gloss

Trevligt bemött av personalen som agerade väldigt professionellt och gjorde ett fantastiskt jobb med klippningen

Svar från Salong Gloss

Tack Kevin för ditt fina omdöme! Vi uppskattar det!

Mikaela G
Skrev om Salong Gloss

På Salong Gloss blir man verkligen omhändertagen väl av Mona och all hennes personal. All personal är lyhörd och ser till att varje besök blir det bästa oavsett om man ska klippa sig eller göra en större makeover. Salongen är helt nyrenoverad och otroligt fin. Varje gång jag är där känns det som om jag är på spa. De nya stolarna vid hårtvätten är massagestolar så man kan få massage samtidigt som man får håret tvättat. Monas skalp/hårmassage under tiden hon tvättar ditt hår är 10p/10p! Har gått till Salong Gloss i flera år och kommer aldrig byta till någon annan.

Svar från Salong Gloss

Åhh fina Mikaela! Stort tack för ditt fina omdöme kära du. Du får 10p/10p som kund! Vi är tacksamma att du väljer oss =D

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 277 omdömen 4.6 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Molly E
Skrev om Salong Gloss

Trevlig personal snabb och super fin klippning

Svar från Salong Gloss

Tusen tack för ditt fina omdöme Molly!

Marie Elisabeth S
Skrev om Salong Gloss

De är hjälpsamma och pusslar in kunder som behöver en klippning akut. Man känner sig välkommen och de bjuder alltid på något att dricka. Jag är nöjd med resultatet, ibland lägger de ner lite extra tid för en toning eller färgning om man skulle vilja.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt fina omdöme Marie! Våra kunder är vår prioritering, ni viktiga för oss och det är viktigt för oss att ni känner er välkomna och prioriterade!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1040 omdömen 4.8 av 1040 omdömen

Daniel H
Skrev om Salong Gloss

Blir alltid otroligt bra behandlad av alla. Frisyren och skägget blir alltid perfekt och det är alltid trevligt att spendera sin tid där.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för att du berättar om din upplevelse hos oss =) Det är alltid kul att höra!

Harry G
Skrev om Salong Gloss

Nöjd stammis här! Går inte till någon annan än längre för att få håret klippt och skägget rakat.

Stort tack för ditt omdöme Harry det utgör bra betyg för Abbe =D

Gunilla L
Skrev om Salong Gloss

Mysig lokal mycket trevlig personal och ett extra plus till min frisör Merjem som är mycket kunnig.

Svar från Salong Gloss

Åhhh Gunilla stort tack för ditt fina omdöme! Det värmer att få höra hur kunder upplever en!

Peter W
Skrev om Salong Gloss

Fantastisk personal och alltid ett bra bemötande

Svar från Salong Gloss

Stort tack fina Peter! Även du är och har genom åren varit en fantastisk kund!

Jan S
Skrev om Salong Gloss

Elegant lokal, proffsig klippning, vänligt bemötande.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt omdöme Jan!

Ingela B
Skrev om Salong Gloss

Trevligt och duktig personal som verkligen kan sitt yrke. De ger bra tips om vill göra förändringar. Har alltid varit nöjd när jag går därifrån och det är många gånger!

Svar från Salong Gloss

Åhh Ingela tusen tack för ditt fina omdöme! Vi älskar det vi gör och det är skönt att höra att din åsikt!

Ann B
Skrev om Salong Gloss

Trevligt bemötande och så nöjd med min nya frisyr.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt omdöme Ann, det är alltid kul att få veta hur ni upplever oss här i salongen!

Björn N
Skrev om Salong Gloss

Bra bemötande. Trevligt. Proffsigt jobb.

Svar från Salong Gloss

Stort tack för ditt omdöme Björn!

Isabella H
Skrev om Salong Gloss

Erfarna och trevliga frisörer. Jag klipptes och stylades av Mona och Merjem och blev jättenöjd!

Svar från Salong Gloss

Tack för ditt fina omdöme Isabella, det är alltid trevligt att höra hur er upplevelse är =)

Sonja A
Skrev om Salong Gloss

Klippte mig hos Mona. Så proffsig och klippte mig exakt så som jag ville. Härlig stämning på salongen, man blir glad när man är där.

Svar från Salong Gloss

Åhh Sonja tusen tack för ditt fina omdöme, en härlig beskrivning på din upplevelse =)

Isak G
Skrev om Salong Gloss

Det var väldigt kund inriktade

Svar från Salong Gloss

Tusen tack för ditt omdöme Isak! =)

Dorotea D
Skrev om Salong Gloss

Fint bemötande och det gick snabbt vilket är bra när ett mindre barn klipps.

Svar från Salong Gloss

Tack för feedback Dorotea! Varmt välkomna!

Vasilia A
Skrev om Salong Gloss

Bästa frisören i området! Alltid trevligt bemötande!

Svar från Salong Gloss

Åhh ett oslagbart betyg Vasilia! Tusen tack =)