san Form Skrädderi & Kemtvätt

3.0

5 omdömen om san Form Skrädderi & Kemtvätt

Christian
Skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt

Som många andra skriver. Södermalms bästa skrädderi! Man kan alltid lita på Özcan. Blir lika nöjd varje gång! Världens trevligaste man. Rekomenderas otroligt mycket..

Salong T
Skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt

Bästa skräddaren på Södermalm ! Alltid lika nöjd.. Rekommenderar varmt . Alltid lika glad & trevlig. Även när jag varit ute i sista sekund.. Panik så har han snällt tagit emot mej .. Tack alla gånger :)

Christoffer A
Skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt

Jag håller med Kim, med skillnaden att jag är dubbelt så gammal. Otroligt dåligt bemötande, och kläderna blev totalförstörda. Mannen som har stället skyller ifrån sig och tar inte på sig ansvaret på något sätt. Vill du driva frågan vidare hävisar han till själva tvätteriet som inte heller står för förödelsen. Rekommenderas INTE!!!

Anna T
Skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt

Vi har alltid blivit väl bemötta hos San Form och aldrig haft några klagomål på varken tvätt eller skrädderi. När min tonårsdotter ville ha en svart armbindel då hennes morfar dog, fick hon den uppsydd helt gratis.

Salong T gillar detta
Kim K
Skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt

Trots det välpolerade leendet, känner jag mig högt lurad hos denna skräddare. Jag behandlades som en okunnig tonårig (trots tjugo fyllda) och fick missvisande information samt bristfällig kunskap om problemet jag försökte lösa. Ger du skenet av att vara en amatör i ämnet trollar han kvickt bort dina pengar. Ytterst dåligt!