San Leandro Tapas

2.2

5 omdömen om San Leandro Tapas

A
Skrev om San Leandro Tapas

Gillar stället! Konceptet tapas är genialt, med många olika smårätter. Vi åt oss mätta (två personer) och drack en läsk och ett glas vin för 500 kr. Helt okej!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Caroline N
Skrev om San Leandro Tapas

Mysigt ställe i äkta spansk anda, att personalen dessutom kommer från Spanien och talar engelska med en ger extra känsla. Väldigt gott och prisvärt. Jag kommer absolut att komma hit igen, snart!

Sofia H
Skrev om San Leandro Tapas

Otroligt besviken på både mat och service, rätterna var torra och kalla, både jag och min vännina blev dåliga efter maten, rekommenderas inte!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
jose n
Skrev om San Leandro Tapas

Bra koncept. Brukar äta där ofta. Generöst med utrymme jämfört med andra tapas restauranger i Stockholm. Man får en viss känska av Spanien, men EJ bara för maten eller musiken utan också för personalen - som är spanjorer (de flesta) - och har tagit med sig en typisk beteende hos servitörer i Spanien: lite ovänlighet, ouppmärksamhet. På mitt senaste besök gick en av dem (kvinnlig) över gränsen, servitrisen härmade mig lite diskret. Men ändå otrevligt! Varje gång jag äter där och beställer manchego ost är den kall....

Nikke L gillar detta
Samuel L
Skrev om San Leandro Tapas

Direkt otrevlig personal som inte talade svenska och dessutom verkade förvänta sig att gäst skulle tala spanska. Vidare mycket slarvig och ouppmärksam. Maten var bra men helt obefintlig service och direkt otrevligt bemötande gör detta till ett ställe jag bara kan varna för.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen