Sats Sports Club Sweden AB - Sats Hötorget

2.8

4 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Hötorget

Daniel f
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Hötorget

Gick dit för att kolla möjligheten att duscha där c:a 2 ggr i veckan efter min morgonlöpning till jobbet. Givetvis skulle jag betala för det men kanske inte ordinarie pris. Fick underliga blickar och ett. -Nej, det går inte. Det blir inget SATS-kort framöver.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Matte
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Hötorget

Stort gym med en härlig "hardcore/old school"- känsla vilket jag gillar, med lite äldre maskiner. Dåligt med maskiner för underkroppen och ingen riktig benpress-maskin. Olika uppfattning om personalen, en del är trevliga medan andra är nonchalanta och som nämnts tidigare pratar i mobil (!) under sitt receptionspass. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. OTROLIGT irriterande städpersonal som kommer ca 30 minuter innan stängning och börjar städa mitt framför ögonen. Har även hänt att STÄDPERSONALEN (!) frågat om jag var...

ANDREAS N gillar detta
Jakob S
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Hötorget

Fantastikt gym. Betydligt mer avslappnat än Odenplan och Stureplan. Kanske inte den mest moderna maskinparken, men välhållet och rent och fräscht. Dessutom Kinesis-maskiner och väldigt bra rehabavdelning med sjukgymnaster och naprapat.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

ANDREAS N
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Hötorget

Hyfsad utrustning. Dock har de usla benmaskiner och saknar en benpressmaskin med fria vikter. Mycket stölder och inbrott i skåpen i omklädningsrummen. Nonchalant personal som sitter och snackar i mobiltelefon med pojkvänner under arbetstid och bara väntar på att springa hem såfort de stängt.