Sats Sports Club Sweden AB - Sats Telefonplan

4.0

4 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Telefonplan

Pierre d
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Telefonplan

Jävligt fräscht och fint gym. Stora fönster, luftiga lokaler och jävlig go personal som alltid på SATS. Kunde varit lite fler bänkpressar och skivstänger då det är mycket folk där så man får vänta en del om man kommer under rusningstimmarna. Ananrs jävligt bra gym, rekommenderas starkt att testas för den som funderar!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Marianne L
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Telefonplan

Lokalen och personalen kan inspirera den mest lättjefulla soffpotatis till storverk vid maskiner och löparbanor!

Tobias B
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Telefonplan

Lokalerna är fräscha och det brukar alltid vara lite med folk. Tyvärr så finns det lite att önska av maskinerna. De Cross-trainers som finns passar inte mig och de andra maskinerna känns gamla.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Karin A
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Telefonplan

Jag gillar verkligen sats på telefonplan. Väldigt fräscha lokaler och det är aldrig för mycket folk så att man behöver att trängas.