SBG Bilservice

SBG Bilservice

Ring 08-98 40 31 www.sbgbilservice.se
4.4

SBG Bilservice har varit etablerade som bilverkstad i Sundbyberg ända sedan 1982. Vi servar alla märken, dessutom både personbilar och transportbilar.

11 omdömen om SBG Bilservice

Happy D
Skrev om SBG Bilservice

Har just fått hjälp med min BMW 320i hos SBG. Mycket väl bemötande och återkoppling - vidare blev reparationen utförd inom respektabel tid, till bra pris och på fackmannamässigt vis. Rekommenderar SBG fullt ut, själv kommer jag inte gå till någon annan verkstad efter min erfarenhet av företaget.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4086 omdömen 4.8 av 4086 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Camilla S
Skrev om SBG Bilservice

Hej . Vi använder SBG bilservie till företagets bilar och dem har en service som passar oss .Vi har många äldre bilar och mycket personal som kör olika hårt med bilarna , så det blir många fel på dem , då ringer vi Janne på SBG och han fixar de .Bra service och snabba är dem. Jag lämnar även min privata bil .

Fredrik t
Skrev om SBG Bilservice

Alltid bra bemötande & snabb service,dom försöker alltid att klämma in en tid om det finns en lucka någonstans. Kunnig personal & bra priser.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Fredrik B
Skrev om SBG Bilservice

Sbg bilservice fixar allt och lite till i tid. Härliga killar bra bemötande bra priser en verkstad att lita på helt enkelt

Gilda S
Skrev om SBG Bilservice

Alltid trevliga tillmötesgående bra med tider utför bra jobb ock fort ock ibland det lilla extra utan man ber om det/ jag kommer alltid att lämna min bil till SBG har anlitat dom i 13 år

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1137 omdömen 4.7 av 1137 omdömen

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
Tomas

Bra verkstad Trevliga personal Bra priser

Eva D
Skrev om SBG Bilservice

Trevlig och kunnig personal, haft SBG I många år nu och rekommenderat dem till andra

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Alexander D
Skrev om SBG Bilservice

Service av bilen, bilen funkar som den ska.

johan s

en bra bilverkstad

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
d
Skrev om SBG Bilservice

Jag har servat min volvo hos SBG Bilservice i tre år. De är säkert inte billigast men de är justa och fakturorna är välspecade. När mitt visakort har krånglat har det inte varit några problem att betala senare. Trevligt bolag!

Göran
Skrev om SBG Bilservice

SBG Bilservice tog 1828 kr för att byta ut fönsterveven och bälteslåset på min Volvo 740 GL från 89. Förnsterveven saknade lock när jag hämtade ut bilen, men det vägrade SBG Bilservice att fixa. Dessutom var de otrevliga och hälsade knappt när jag klev in i receptionen. Välj någon annan, bra bilservice om ni har möjligheten!

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 754 omdömen 4.5 av 754 omdömen