Scavico AB

3.8

6 omdömen om Scavico AB

Kristofer R
Skrev om Scavico AB

Superb mat, bra priser. Rekommenderar varmt lunchbuffén!

Amy S
Skrev om Scavico AB

Godare mat och trevligare personal än på chili thai, dessutom lugnare och lättare att få plats

Chimira
Skrev om Scavico AB

Bufféen är god och det är trevligt med ett dessertbord utöver maten som man annars kan hitta på liknande restauranger. Maten på eftermiddagen/kvällen är så mycket bättre. Trevlig atmosfär och bra prissatt. Att man dessutom kan ta med maten hem och den är lika god om man värmer på den är absolut massa plus :)

orknowork h
Skrev om Scavico AB

vilket härligt litet vattenhål. härligt kitchigt och nära thai må jag tycka. Maten var underbart härlig och servisen oklanderlig. jag vill bara sitta o nynna "one night in bangkok makes the.." med ett leende på läpparna och alla smaklökar on fire!

Eric L
Skrev om Scavico AB

Mycket bra restaurang. Skulle vilja påstå en av Jönköpings topp 3. Trevlig och service inriktade personal. Maten som serveras är av mycket hög klass och påminner mycket om maten från bättre första klass restauranger i Bangkok. Dessertlistan är outstanding och fantasirik med höga ambitioner. Förmodligen en av de bästa thai restauranger i Sverige och kanske t o m Europa.

Lars  M
Skrev om Scavico AB

Deras lunchbuffé tycker jag är en besvikelse! Allt smakar likadant och kryddning är ofta stark, vilket kan vara gott men maten smakar bara starkt utan någon finess tycker jag. Har hört att maten på kvällstid när buffén är avslutad dock är väldigt bra. Vet dock inte detta av egen erfarenhet.