SCS Search & Medicorent

SCS Search & Medicorent

Ring 073-853 11 65 medicorent.com

Söker du kompetent personal inom vård eller Life Science? På Medicorent finner du välutbildade konsulter som direkt kan ta sig an de uppdrag ni saknar speciell expertis eller kunskap för. Vi gör en analys av er verksamhet och det uppdrag ni behöver assistans för och matchar er sedan med en konsult som besitter den kunskap...

17 omdömen om SCS Search & Medicorent

Anna-maria Å

SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matcha rätt kandidater med rätt företag. SCS är även duktiga på att stötta och hålla nära kontakt med kandidaterna medan processen för tillsättandet av en ny tjänst pågår.

Marianne B

Företaget har visat på en bra förmåga att förstå vårt företags kompetensbehov ända ner på individbasis och alltid presenterat passande profiler utifrån våra kravspecifikationer. Vi har alltid upplevt ett väldigt professionellt bemötande av SCS Medicorents företags representant. De har bra återkoppling och uppföljning samt bra avstämning under konsulternas tid hos oss. Vi är mycket nöjda med vårt gemensamma samarbete.

David H

Bra bemötande och rak kommunikation.

Eva A

Snabbt bemötande med stor insikt i olika roller

Nomi C

Konsult på MedicoRent och känner mig mycket väl respekterad och omhändertagen av företagsledningen.

Maria E

Proffesionellt omhändertagande och uppföljning av hela processen av jobbintervjun och anställning. Toppen!

Dimitri G

Rekryteringstjänst Jag fick ett mycket professionellt omhändertagande, både före och efter anställningen. Tjänsten var utmärkt skräddarsydd och kontakten sköttes på ett exemplariskt sätt.

Magnus Ö

Mycket professionellt bemötande men framförallt så levererade SCS Search bästa möjliga resultat.

Madeleine C

Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt och fick information som var hjälpsam både i min nuvarande och framtida karriär. Jag hoppas på att kunna samarbeta mer med SCS search i framtiden.

Scs och Scs gillar detta
Sara N

I work as a consultant at Medicorent and I can state that it is a great company to work for. Medicorent provided med guidance for my professional development and motivated me to perform at my very best. I would like to thank Medicorent for giving me the opportunity to work with exceptionally skilled colleagues in the pharmaceutical industry. /Sara N

Eva K

Jag blev mycket trevligt bemött och fick hjälp att hitta och söka en tjänst. Jag fick även tips inför intervjun och senare när jag fått tjänsten, följdes anställningen upp med avstämningar om hur det fungerade. Mycket bra!

Scs och Scs gillar detta
Victoria L

Bra bemötande, hjälpsam och lätt att få kontakt, samt uppföljning av företag SCS Medicorent vid kandidat för jobbsökande. Jag rekommenderar varm att kontakta företag för tjänste av personal sökande till läkemedelsföretag.

Nils K

In my opinion, MedicoRent is a company that values a professional and a warm working atmosphere. The welcoming attitude and the strong sense of open communication at MedicoRent creates excellent teamwork. I appreciate that the management has a sincere interest in my personal and professional experiences and in my goals.

Thomas F

Jag har bara bra erfarenheter av SCS Medicorent. De har varit lyhörda för våra behov av konsulttjänster och de konsulter vi anlitat via SCS Medicorent har varit kompetenta.

Sara N

Jag blev rekryterad till en tjänst på ett annat företag 2012. Jag hade kontakt med SCS under något år och det fungerade jättebra. Bra och trevliga möten och mycket kontakt så jag kände att jag var en viktig kund för dem. Först hade jag helst velat bli anställd av dem och sedan uthyrd, men sedan blev det jättebra med den anställning jag fick via SCS. Jag upplevde att de var duktiga på att matcha rätt person till rätt jobb.

Sabine M

Professionellt. Anställd som konsult.

Mona O

Jag har bara det bästa att säga. Jag jobbar som konsult på detta företag och får olika uppdrag om dem. Allt sköts mycket bra och proffsigt. Dom finns alltid tillgängliga och ger all support och stöd som behövs. Vi har en bra kommunikation och det går alltid lätta att komma i kontakt för frågor etc. Kan bara rekommendera detta företag om du vill arbeta som konsult med olika uppdrag. Mona otterhem