September Fastighetsförmedling

September Fastighetsförmedling

Ring 072-231 77 00 septemberfast.se

September fastighetsförmedling är en fristående fastighets- mäklare ansluten till Mäklarsamfundet. Vårt helhjärtade engagemang och gedigna lokalkännedom ger dig trygg vägledning då du står inför att köpa eller sälja din bostad. Vi arbetar över hela Stockholm, men det är norrort som vi känner allra bäst och som ligger oss varmast...

21 omdömen om September Fastighetsförmedling

Henrik M

Köpt fastighet via September FAstighetsförmedling

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Charlotte I

Väldigt proffsigt vänligt bemötande. La ner mycket tid och engagemang i vår försäljning. Vi kan varmt rekommendera Anne - Lee Horwitz.

Kerstin H

Hej! Anne-Lee har varit mycket proffesionell i sitt bemötande och varit behjälplig under hela försäljningen.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Fredrik K
Skrev om September Fastighetsförmedling

Toppen bra service kanonjobb.

Pär P
Skrev om September Fastighetsförmedling

Hej ! Jag sålde mitt hus nu i våras genom September Fastighetsförmedling. Anne-Lee Horwitz var proaktiv, hjälpte mig med home staging då huset stod tomt. Anne-Lee kontaktade även sin kundbas och genomförde ett antal förhandsvisningar inför de ordinarie visningarna. Jag tog del av alla bud och var (är) mycket nöjd med slutpriset. Jag kan 100% rekommendera September Fastighetsförmedling och än mer specifikt Anne-Lee Horwitz. Vänligen Pär Pärsson

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Elke J
Skrev om September Fastighetsförmedling

Professionell mäklare med extra personligt engagemang

Carolen Y
Skrev om September Fastighetsförmedling

Som fastighetsköpare anser jag att September varit en personlig, engagerad och kunnig fastighetsmäklare

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Lars J
Skrev om September Fastighetsförmedling

Anlitade September för försäljning av min lägenhet. Dom utförde det med personligt engagemang och proffsighet till ett rimligt arvode. Bra återrapporteringar om vad som hände under hela försäljningen. Enkelt kontraktsskrivande.

Lars J
Skrev om September Fastighetsförmedling

Mycket bra bemötande. Uppfyllde helt våra förväntningar. Bra stämning och miljö samt god service. Vi fick ett mycket bra utbud av det vi betalade. Förberedelserna före försäljningen gick smidigt.Bemötandet gjorde att vi kände oss trygga i försäljningen. Sedan gick försäljningen snabbt till förväntat pris.Servicen efter försäljningen var mycket bra.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Fredrik L
Skrev om September Fastighetsförmedling

Bemötande - mycket nöjd Servicenivå - väldigt nöjd Proffesionalism - mycket nöjd

Joacim O
Skrev om September Fastighetsförmedling

Trevligt och professionellt. Uppskattar det särskilt med tanke på att jag ringde dom mitt under semestern.

Anne-Lee H gillar detta
Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Malin J
Skrev om September Fastighetsförmedling

De gav personlig service, vilket för mig var mycket viktig. Jag var inte bara en i mängden. Jag är mycket nöjd!

Kent S
Skrev om September Fastighetsförmedling

vänligt proffsigt påläst mycket bra hög allt fungerade bra en mäklare som jag varmt kan rekommendera

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Katarina E
Skrev om September Fastighetsförmedling

Mycket bra bemötande, proffsigt men också personligt. Hög servicenivå som överträffade mina förväntningar. Goda råd inför försäljningsprocessen som var både hjälpsamma och värdefulla. Mycket väl genomförd försäljningsprocess där alla frågor hanterades snabbt och proffsigt. Absolut högt värde även i förhållande till priset.Jag var mycket nöjd och skulle absolut rekommendera dem till andra potentiella säljare (vilket jag också gjort).

Barbro S
Skrev om September Fastighetsförmedling

Väldigt trevligt Företaget levde väl upp till min förväntan Allting var utmärkt Det var värt varenda krona Jag har bara positiva kommentarer att komma med

Henrik T
Skrev om September Fastighetsförmedling

Professionella och erfarna. Bra service.

Po B
Skrev om September Fastighetsförmedling

Vi har bara gott att säga om September Fastighetsförmedling i alla avseenden. Trevligt bemötande, kunnig rådgivning och stor hjälp från början till slutet av hela processen. Därför vill vi rekommendera September å det varmaste. Kate & P-O Brandt

J J
Skrev om September Fastighetsförmedling

Vi blev bra omhändertagna under hela försäljningen.

Anette L
Skrev om September Fastighetsförmedling

Allt var mycket bra, proffsigt och personligt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera September fastighets förmedling.

Britt-Marie L
Skrev om September Fastighetsförmedling

Personligt och trivsamt bemötande. Stor hjälpsamhet. Grundligt förarbete. Stort engagemang från September Fastighetsförmedling för att försäljningen av föräldrarnas villa skulle gå så bra och smifigt som möjligt och komma i rätta händer så som jag och min bror önskade. Tacksam för all hjälp i en tuff och ovan situation. Britt-Marie Lind

Gunilla G
Skrev om September Fastighetsförmedling

Professionellt Mycket bra Trevlig Mycket bra! En bra försäljning!

Anne-Lee H gillar detta