feedback company

Ring företaget
Sf Bio, Filmstaden Kista

Kista Galleria 164 91 KISTA

www.sf.se

Sf Bio, Filmstaden Kista finns på Kista Galleria i KISTA och är sökbara på bl.a. Bio och Biograf

Mer funktioner

Vad tycker du om Sf Bio, Filmstaden Kista

Läs vad Recos användare tycker om Sf Bio, Filmstaden Kista

• Status: 10
    skrev om Sf Bio, Filmstaden Kista:
    En filmstad som denna är att önska vid varje biograf. bra utbud av de mesta filmer samt bra salonger gör filmupplevelsen till en njutning. Med väl tilltagna stolar och benutrymme ökar chansen att återkomma avsevärt. lätt att ta sig både till och från biografen med exeptionella kommunikationsmöjligheter.
  • Status: 323
    skrev om Sf Bio, Filmstaden Kista:
    Filmstaden Kista tycker jag är bra. De har flera stora salonger och alltid de nyaste filmerna. Ett plus är att man kan gå och shoppa lite innan filmen börjar, eftersom andra centrum stänger långt innan klockan 9. Plus är också att de har många kassor, men ibland svårt att se vilka köer som leder till vilka kassor. Tycker även att godis och snacks ska ha en egen kö, så att man slipper stå i samma köer som de som ska köpa biljetter.
  • Status: 62
    skrev om Sf Bio, Filmstaden Kista:
    Inte så stor skillnad mot övriga biografer, däremot ligger den i Kista Galleria, vilket gör att ditt biobesök blir fulländat då du kan shoppa före, eller gå och se en film om shoppingen tär på dig för mycket. Varje gång jag har gått på bio med mina små, finns det alltid en hjälpande hand om barnen skall gå upp för trappor. Eller en kudde som de kan sitta på. Vad kan man annars säga om biografen, jag har varit där så många gånger, och har aldrig blivit otrevligt bemött, har heller aldrig upplevt att det är för fullt i salongerna.

Företag nära Sf Bio, Filmstaden Kista

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista

Läs mer om Fastighetsbyrån Kista

Yunus K

Yunus K tycker:

"Bästa säljaren alltid trevlig kunde nå hela tiden, på kort tid sålde han för rekord pris. Utan tvekan välj Süleyman som mäklare. "

Kista Trafikskola

Köpenhamnsgatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om Kista Trafikskola

Sofia Å

Sofia Å tycker:

"Blev godkänd på uppkörningen idag, på första försöket. Raymond som varit min körskolelärare satt med, vilket kändes väldigt tryggt! Är super super ... "

HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria , Kista

Läs mer om HusmanHagberg Kista

Jan R

Jan R tycker:

"Försäljningen av min lägenhet fungerade jätte bra. Inga problem alls. "

Tandvård 2 Go

Kistagången 20B, KISTA

Läs mer om Tandvård 2 Go

Fredrik P

Fredrik P tycker:

"Nappade på en gratis undersökning nu i Oktober. Vilken fräsch och trevlig klinik, mycket trevlig personal och jag kände mig trygg under hela besökt. H ... "

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kista

Knarrarnäsgatan 15, KISTA

Läs mer om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kista

Alexander

Alexander tycker:

"Vi var mer än nöjda med James insats vid vår bostadsförsäljning från start till slut. Vi fick högt förtroende redan vid första mötet och hela processe ... "

0 bilder från Sf Bio, Filmstaden Kista

Taggar för Sf Bio, Filmstaden Kista