feedback company

Ring företaget
Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva

Lindvretsvägen 1 143 46 VÅRBY

www.shurgard.se

Hitta närmaste anläggning för magasinering i self storage-förråd hos Shurgard Sverige. Boka ett torrt och tryggt förråd online, i och omkring Stockholm. Köp packmaterial och flyttlådor. Magasinering för privatpersoner och företag.

Mer funktioner

Vad tycker du om Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva

Läs vad Recos användare tycker om Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva

• Status: 1
    skrev om Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva:
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG! Vi förvarade vårt bohag i två månader under sommaren. När vi hämtat kartongerna visade det sig att det varit möss i i princip samtliga kartonger. Kläder, linne, handdukar, bestick, husgeråd mm. mm. var totalt nedbajsat och nedkissat av dessa möss. Vi fick till och med med oss möss in i nya huset!

Vi har reklamerat detta och fått nej. Nu har de slutat att svara på våra mail.

/ Jonas Klintberg

Företag nära Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva

Svedox Bygg och Vvs

Lammholmsbacken 72, SKÄRHOLMEN

Läs mer om Svedox Bygg och Vvs

1 reco

Gustav N

Gustav N tycker:

"Anlitade Svedox för att totalrenovera vårt gamla badrum. Är mycket nöjd med resultatet och vill verkligen lyfta fram detta företag. Alltid tillmötesgå ... "

Vvs-Rörtjänst Stockholm AB

Stävholmsgränd 28, SKÄRHOLMEN

Läs mer om Vvs-Rörtjänst Stockholm AB

1 reco

Lucas K

Lucas K tycker:

"Inget annat än ett skojföretag! Oerhört oseriösa - avrådes starkt! "

Svenska Mcdonald´s Development AB

Lindvretsvägen 9, VÅRBY

Läs mer om Svenska Mcdonald´s Development AB

K.g. Sundqvist Byggnads

Lindholmsbacken 121, SKÄRHOLMEN

Läs mer om K.g. Sundqvist Byggnads

0 bilder från Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva

Taggar för Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Shurgard Sweden, Shurgard Kungens Kurva