Siba AB, Computer City Kungsgatan

2.8

4 omdömen om Siba AB, Computer City Kungsgatan

Martin S
Skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan

Snälla SIBA! Kicka dessa blodiner, jag förstår att det har ett syfte på personalfesterna, att få göra en pung tömning i dem, men som kund vill man kommunikera med personal som kan något.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Mattias C
Skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan

Trevlig, tillmötesgående och kunnig personal. Synd att det enda de har från Apple är iPods, då jag råkar vara ett Mac-freak.

Amanda E
Skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan

Detta är en riktig databutik med bra och kunnig service. Det är en av få butiker där man faktiskt kan fråga datarelaterade frågor och faktiskt få ett vettigt svar från någon som kan sin sak. Jag har bland annat köpt anitvirus-program och bildbehandlingsprogram här och alltid fått bra svar hur de funkar, hur de ska installeras och så vidare. Det är inte många butiker som tar sig sådan tid med kunderna. Dessutom är de bra att de har allt som rör datorer så man behöver inte springa runt och leta. Rekomenderas!

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Nicolas E
Skrev om Siba AB, Computer City Kungsgatan

Superservice. Expediten ägnade mig nästan en halvtimme för att komma fram till vilken laptop som passade mig bäst. Till slut skulle vi göra affärer och han föreslog att vi skulle kolla prisjakt.se för att se hur de låg i pris. Det visade sig att de låg flera tusen kronor för högt och han kunde inte ta ner det tillräckligt. Han rekommenderade mig att gå till stället där datorn var billigast och önskade mig lycka till. Så jävla just! Kommer gå till Computer City i fortsättningen för trevlig och mycket kompetent service....