Siden Selma AB

2.0

5 omdömen om Siden Selma AB

Sonja K
Skrev om Siden Selma AB

Kund sedan flera årtionden. Fina men lite dyra produkter. Varit i butiken i Sthlm 2 ggr på en vecka. En expedit av två upptagen av en kund. De borde ha ’sett’ mig. I stället gick expedit 2 in på lagret och jag stod och väntade med galgen med provet till det jag ville köpa. Båda två visste att jag var i butiken och jag syntes från lagret där jag väntade. Samma sak vid båda besöken. Stor skillnad från andra butiker där de har koll på kunderna.

Linn Nordström
Skrev om Siden Selma AB

Avråder alla att handla här. Kommer aldrig köpa ngt mer från dem. Köpte ett sidentäcke för drygt 4000:-, höll inte ens i två år. Hål precis hela vägen i sömmarna och massa småhål i tyget. Dessutom lossnade själva vadden. Det enda de hjälpte med var att sätta fast vadden och fixa sömmarna men det håller inte. Vet inte om de har problem med skadeinsekter eller likadanes men har sedan hört att fler haft liknande problem. Köp inget härifrån. Dem tid nästan tre månader på sig att ”fixa” vårat täcke också. Sämsta affär och service någonsin.

Jeanette J
Skrev om Siden Selma AB

Jag fick ett trasigt nattlinne från Siden Selma. De hävdar att jag själv gjort sönder det och vill inte byta. Jag kan få 25% rabatt om jag köper ett plagg TILL av dem!! 25% rabatt, då tjänar de ju på det plagget också. Porto för returen fick jag stå för, dessutom dröjde de med att hantera min retur så jag fick påminnelseavgift på fakturan, sett att det inte bara gäller mej så det verkar vara en strategi. Tänk om fler företag agerade så här. Du beställer en vara, packar upp den trasig och får betala ändå. Ingen skulle ju...

Björn Z
Skrev om Siden Selma AB

En tröja var tvättad två gånger och tappade färgen (svart). De hävdade att Ariel color var fel tvättmedel och därför accepterades inte reklamationen. Har mycket sidenkläder som tvättats i samma typ av tvättmedel utan problem med färgen. Således dålig kvalitet på vissa varor.

Anna H
Skrev om Siden Selma AB

Här hittar du vackra och sköna kläder och lakan i rent siden. Dessutom säljer de vackra smycken. Det finns billiga sidensjalar i mängder av färger, sköna underställ och vackra toppar och klänningar, oerhört behagliga strumpor och underkläder, och riktigt billiga örngott som är ljuvliga att lägga kinden på. Personalen är hjälpsam och flexibel.