feedback company

Ring företaget
Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen

Ekholmens Centrum 2 589 25 LINKÖPING

www.ica.se

Matinspiration med receptsök och tips från vardag till fest. Information om ICA, butikssök, erbjudanden, kundservice

Mer funktioner

Vad tycker du om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen

Läs vad Recos användare tycker om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen

• Status: 10
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    Slappt, mycket mat, massa ekholmare dock. God lax till alla. Hum de dum deeeee dum.
  • Status: 10
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    Ica med sitt breda sortiment och sina välfyllda hyllor. Här kan charken ge dig det delikata och frysdisken det du vill hamstra. Allt du önskar kan du få...
  • Status: 5
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    En pärla bland matbutiker. Bra utbud, fräscha delikatessdiskar (fisk, kött, ost etc. över disk) och bra priser i relation till den standard butiken håller.

De är också duktiga på att bemanna butiken efter kundtrycket vilket gör att man sällan behöver stå i kö mer än en liten stund som värst (så länge man håller sig borta vid 16-18 på fredagar då köerna kan bli ganska långa trots ca 10 kassor öppna)
  • Status: 12
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    Bästa livsmedelsaffären i stan.
  • Status: 9
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    Stor och bra livsmedelsbutik. Bra priser och ett brett utbud. Icas egna märke finns numera på många livsmedel och dom är ofta prisvärda! Bra att det finns billiga alternativ! Ica finns både som närlivs och som sörre supermarkets. Bra butik och bra personal. Det är bra oddning i hyllorna och det är sällan varorna är slut! Bra grönsaksdisk!
  • Status: 1
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    Ica signalen är en trevlig lagom stor mataffär i ekholmen. Alltid snygg och fräsch och allt man kan önska sig. Alla som jobbar är trevliga och tillmötesgående
  • Status: 11
    skrev om Signalens Livs i Ekholmen, Ica Kvantum Signalen:
    Bästait ICA affären jag var i. Alltid fräsha varor, fantastisk chark, stort sortiment samt trevlig och kunnig personal. Rekommenderas varmt.