Sjöstadens Veterinärpraktik

Sjöstadens Veterinärpraktik

Ring 08-641 17 30 www.sjostadensvetpraktik.se
3.8

Sjöstadens veterinärpraktik: hembesök, kvällsöppet för mottagning, försäljning av hund & kattfoder

12 omdömen om Sjöstadens Veterinärpraktik

Louise Elisabeth L
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Mycket fin service och väldigt humana priser! Vi hade bokat ett besök för tandstensborttagning och vaccination av vår Grey Hound (40kg stor). När vi kom tyckte hon det var så pass lite tandsten att det räckte att skrapa utan sövning/sedering. Hon tog endast betalt för vaccinationen - trots att det tog sin lilla tid med pauser och godis för att få bort all tandsten! Rekommenderas varmt!

Kristoffer S
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Snabb och rutinerad vaccination och chipmärkning till bra pris.

Eva R
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Vi har haft Anette som veterinär sedan vi flyttade till sjöstan för tio år sedan, hon är sååå bra. Hon har en fantastisk förmåga att göra rätt för djuret, i vårt fall katter, i alla lägen. Hon skickar till djurakut när det behövs, tar det själv när det funkar på hennes lilla klinik. Ett stort plus att hon gör hembesök för exempelvis vaccination, guld värt när vi tidigare hade en katt som stressade upp sig lätt. Rekommenderar henne varmt.

Sara S
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Vi vände i dörren. Efter att ha fått ombokad tid för kastrering av vår bengalkille så dök hon inte upp på utsatt tid utan vi fick ringa efter henne. När hon då kommer var hon virrig och stressad. Det finns bara ett rum och det är operationsal, kontor och allt annat. Redskapen låg i en papplåda (hur vet vi att de är steriliserade??) och hon verkade väldigt stressad. ALDRIG att vi lämnar vår misse där - både jag och sambon tog katten och flydde. Vi hade blivit rekommenderade till den här kliniken men vi litade på vår magkänsla...

Ewa B
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Varmt rekommenderar ! Ödmjuk o alltid trevlig bemötande. Mycket kunnig veterinär som jag har besökt med min hund i flera år. Humana priser! Tack Anette att du finns i Sjöstaden👍👍👍👍🌸🌸🌸🌸

Miso W
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Ödmjuk och duktig veterinär som också gör hembesök. Jag har stort förtroende för denna veterinär. Skall ni ta bort tandsten på hund med ultraljud, gå hit. På andra håll vill man söva hunden vilket kostar avsevärt mer. Sjöstadens Veterinärpraktik klarar galant av detta med endast lite lugnande till hunden. Veterinär i avsaknad av girighet. Rekommenderas varmt!

Anki H
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Rekommenderas varmt för all slags rutinmässig veterinärvård. Fantastiskt handlag med djur och ställer alltid upp. Vågar erkänna att hon inte kan allt och remitterar då vidare. Jag avskyr veterinärer som låtsas veta allt när de uppenbart inte har en susning. Eller de som rekommenderar onödigt kostsamma provtagningar eller behandlingar. Jag har gått här i många år med katter och hund och kommer att fortsätta. Har fullt förtroende för denna veterinärbsom vet sina egna begränsningar. Ett allvarligt sjukt djur skulle jag direkt ta till ett av de större djursjukhusen som kan erbjuda specialist vård!

Katarina V
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

En vet med hjärtat på rätt ställe. Att skrapa tandsten kräver inte narkos vilket dom flesta använder och tar rejält betalt för. lite avslappnande och så får du själv vara med å hålla i och då får man ju se hur munnen ser ut oxå. Vi är mycket nöjda och kommer att gå dit igen.

Anna
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rekommendrar Absolut er EJ!!!!!!!! att gå dit! Okunnig vet, som bara borde syssla med klo klippning o dylikt. Förlorade vår hund pgr av att denna vet. inte kunde ta ett blodprov o cell prov på hunden i tid för att hunnit göra ngt åt det. Denna vet har flera anmälningar på sig och t om ev. förbud på att praktisera. Välj INTE denna klinik!

Linda N
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Lätt att få tid, har öppet på kvällar o helger. Veterinären är lite disträ, möjligen stressad men trevlig och svarar på frågor o funderingar. Stället är väldigt litet, så om man skall vänta får man lämna in djuret o sen underhålla sig på ngn av restaurangerna vägg i vägg. Jag har tagit dit min katt för kastrering o vaccinering. På lite mer avancerade frågor verkade hon lite mer tveksam så jag kanske skulle ta min katt ngn annanstans om det verkade vara mer allvariga grejor men överlag är jag nöjd.

Malin H
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

Jag var och vaccinerade min lilla valp där. Vetrinären var jätte trevlig men vid ett senare tillfälla när min lilla hund var sjuk så ringde jag henne och hon skickade mig bara vidare till Bagarmossens sjursjukhus för "hon visste inte". Nej dit går jag inte igen, jobbit för hunden och flänga runt.

Marie T
Skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik

När vi bestämde oss för att kastrera vår labradorhane ringde jag runt till en massa veterinärpraktiker. Det lägsta priset för en kastrering hittade vi hos Sjöstadens Veternärpraktik. Utöver det mycket överkomliga priset fick vi ett supertrevligt och proffsigt bemötande av veterinären. Hon är oerhört duktig och lyhörd för frågor som man har som ägare inför en operation. Ett stort plus är att dem har kvälls- och helgöppet vilket underlättar när man själv jobbar kontorstider. Hit kommer vi absolut återvända om vi skulle behöva veterinärkonsultation i framtiden!

Ronny M och 2 andra gillar detta