Skafferiet

Skafferiet

Ring 08-650 90 20 www.skafferiet.se

Välkommen till vårt Skafferi! Vi är ett mycket välrenommerat Cateringföretag som tänker på helheten när du vill ha fest, stort som smått. Ingen fest är den andre lik och vi vet hur man gör den fest just du vill ha oavsett om det är 30p eller 930p. Vi använder råvaror som vi är stolta över och förnyar ständigt vår matlagning...

20 omdömen om Skafferiet

Thomas R
Skrev om Skafferiet

Mycket bra rakt igenom från första kontakt till leverans.

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Thomas N
Skrev om Skafferiet

Med ganska kort varsel ordnade Skafferiet nästan helan min 50-årsfest. Planeringen var snabbt avklarad och resultatet blev proffsigt. Mycket bra hjälp med att ordna underhållning och ljud. Fantastiskt lyckad kväll med trevlig personal och en festlokal som verkligen passade för allt.

Amanda P
Skrev om Skafferiet

Skafferiets catering håller utmärkt standard! Aldrig några märkbara problem, rikligt med god mat och full service. Även deras festlokal håller för ordentliga fester med mat och service har man garanterat sig själv en lyckad kväll. Trevlig och kunnig personal.

Göran A
Skrev om Skafferiet

Otroligt bra service. Väldigt god mat som uppskattats av våra gäster de ggr som vi använt Skafferiet.

Louise W
Skrev om Skafferiet

Trevligt bemötande, riktigt god mat, proffsigt levererat!

Camilla O
Skrev om Skafferiet

inget att klaga på. Bra bemötande och bra leverans.

Emelie L
Skrev om Skafferiet

Vi anlitade Skafferiet till en större grillfest på ca 50-60 pers i somras. De överträffade våra förväntningar totalt - med kort varsel dessutom. Den lättöverskådliga hemsidan gjorde att vi enkelt kunde bestämma oss för vad vi ville ha, utifrån de föreslagna menyerna var personalen dessutom ytterst flexibla och kom med proffsiga och genomtänkta förslag. Personalen hittade lösningar för oss som inte tidigare haft erfarenhet av att ha catering till så mycket folk. Just upplägget med grillning var mycket smidigt och uppskattat...

Anna G
Skrev om Skafferiet

Trevligt bemötande och snabb respons, från mailsvar till offert och genomförande.

Jan S
Skrev om Skafferiet

Har både köpt privat och mot företaget! Allt i från mat leveranser till matlagningskurs och festvåning... Alltid ett bra bemötande och leveranser med fantastisk kvalitet.

Jenny G
Skrev om Skafferiet

Vi är jättenöjda! Allt blev precis så vi kommit överens, utöver det proffsiga och trevliga servitörer!

Niklas K
Skrev om Skafferiet

Vi köpte grillbuffé och hyrde ett antal saker såsom tex bord, stolar. Vi blev mycket nöjda.

Fredrik N
Skrev om Skafferiet

God mat, bra service och trevlig och proffsig personal??????????

Cecilia L
Skrev om Skafferiet

Mycket bra och personligt bemötande. Mina önskemål om ett gott, glatt och kul 50-årskalas hörsammades. Maten fick mycket väl godkänt av både gäster och mig själv. Serveringspersonalen hade hög servicekänsla. Så nöjd med mitt kalas.

Helen L
Skrev om Skafferiet

Suveränt bra! Gott o trevligt! Har anlitat dem för Grillkväll samt Kräftskiva och allt var väldigt uppskattat. Vi kommer fortsätta anlita "Skafferiet". Då vet vi att vi får det vi vill ha.

Peter W
Skrev om Skafferiet

Mycket bra på alla sätt, flexibelt, enkelt, vänligt & professionellt. Mat av mycket hög kvalitet, särskilt i förhållande till pris. Har anlitat Skafferiet två gånger och alltid varit mycket belåten. Vid båda tillfällena har jag valt bufféer och kompletterat med bestick, glas, porslin osv. Allt utmärkt.

Yildiz K
Skrev om Skafferiet

Vi fick ett riktigt bra bemötande. De lyssnade på våra önskemål och uppfyllde dem mer än förväntat. Skafferiet var jätte bra. De grillade 2 hela lamm som var helt underbart. Serveringen var också mycket bra och alla kunder som vi hade bjudit in på vår event var mycket nöjda.

Jenny U
Skrev om Skafferiet

Riktigt god mat, mysigt ställe och trevlig personal.

Joakim H
Skrev om Skafferiet

Hade våran 40 års fest där! Allt funkade perfekt, maten var kanon, servicen med... Dessutom var det prisvärt!

Stefan B
Skrev om Skafferiet

Alltid ett trevligt bemötande, ordnar det man ber om och kommer med förslag på uppläg o mat val, vilket är bra för mig som ej kan så mycket om vad som är lämpligt eller passar ihop.. Jag lunchar och köper Catering av Skafferiet. som kund är jag mycket nöjd.

Annika T
Skrev om Skafferiet

Har aldrig gjort en beställning här, än! Men när jag kom till Skafferiet fick jag ett trevligt bemötande och att dom erbjuder grillning är toppen som alternativ istället för vanlig catering.

Ronny M gillar detta