Skälsätra Bygg & Design AB

3.8

9 omdömen om Skälsätra Bygg & Design AB

ANETTE J
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Anlitade detta fina byggföretag för byggnation av altan, insynsskydd, installation av spabad samt för elarbeten och datainstallation mm. Det var arbeten både inomhus och utomhus. Vi är så nöjda! De var professionella och noggranna i sitt utförande, bidrog med egna tankar och idéer för bästa möjliga resultat. Vi hade en god kommunikation med varandra, vilket vi värdesätter högt. Mycket trevlig och pålitlig personal! Skälsätra Bygg & Design AB är det företaget vi numera vänder oss till och som vi varmt kan rekommendera.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
MARIE S
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Tyvärr väldigt väldigt väldigt dyrt och tråkigt bemötande, dålig kommunikation! Visste aldrig vem jag skulle kommunicera med eller följa upp mot. Hade skickat en uppdragsbeskrivning och då fått ett pris, tyckte priset var väl tilltaget vilket jag förstår att man gör om man ska ge ett pris för att täcka oförutsedd heter. Valde därför att gå på löpande räkning med veckofakturering för att kunna ha koll på framdrift och kostnad. Veckofakturering fungerade inte och efter första fakturan så insåg jag att jag betalade för ganska...

CILLA L
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Skälsätra Bygg gjorde en ny altan till vår lillstuga. Snyggt infällda kors utan att vi ens bad om det. Bra kommunikation under hela arbetet. Trevliga duktiga grabbar som gjorde allt jobb. Kan verkligen rekommendera dem. Supernöjda! I samma veva som de gjorde altanen gav de oss idén om att bygga en plats bakom vår lillstuga för diverse arbetsverktyg, så smart lösning! Rejält, snyggt fräscht, nu slipper vi se spadar och annat på diverse platser på tomten. Tack för att ni kom med idén och gjorde det så bra, detta hade vi aldrig...

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Åsa Gunborg Helena E
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Fick hjälp med uterum med massa speciallösningar (arkitektritat). Snyggare, snabbare än förväntat och billigare än budgeterat så kunde inte vara mer nöjd.

Agneta S
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Vill varna för att använda Skälsätra Bygg. Ledningen är mycket dålig på att leda projekt, och går tyvärr inte att lita på. Hantverkarna gjorde ett bra jobb, så slutresultatet blev bra. Jobbet blev drygt 40% dyrare än det offererade "ungefärliga priset". Enligt ledningen pga av att vintern kom (även detta år...). Slutfakturan var chockerande stor. Konsumentvägledaren som jag kontaktade tyckte inte jag skulle betala en krona till, men jag orkade inte starta en juridisk process. Skälsätra tog ca 50% av extrakostnaderna och resten tog jag.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

John L
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Bra jobb, inget fuskbygge här inte.

Kalle P
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Använd inte! De har bra hantverkare, men tyvärr är ledningen helt oduglig. Mitt badrumsprojekt blev både försenat och onödigt dyrt, pga felbeställningar av material och dålig kommunikation mellan snickare och ledningen. Vore det för snickarna - så ja - men tyvärr blir helhetsbedömningen undermålig. Finns andra firmor som gör betydligt mycket bättre jobb för mindre pengar och framförallt mindre stress för oss som kund.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Björn P
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

De bytte våra ytterdörrar, proffsigt,trevligt o bra pris!//Björne

Roland F
Skrev om Skälsätra Bygg & Design AB

Vi har gjort en stor tillbyggnad på 60kvm och är kanon-nöjda! Professionella, trevliga och ej luringar! Juste firma!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen