Therese Norén

Therese Norén

Therese Norén är mäklare på SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Therese Norén har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Therese Norén har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Therese Norén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Therese Norén

Sedan starten hos Reco 2014
Anna Maria Sofia S
Sålde sitt hus med hjälp av Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Ribby

Therese är en erfaren mäklare som känner marknaden. Hon jobbar nära både köpare och säljare. Hon ger alltid sitt yttersta och buden börjar trilla in redan efter en första visning. Definitivt en mäklare att lita på! Hon har sålt två bostäder åt oss inom loppet av sex år. Tack Therese!

Linda S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Vega

En mycket proffsig, serviceminded mäklare med stort engagemang!

Katrin Margareta L
Söderby Haninge

Vi sålde ett hus via Therese Norén på Skandiamäklarna och kunde inte vara mer nöjda. Genomgående professionell, vänlig och påläst. Vi hade inte jättehöga förhoppningar med tanke på den rådande marknaden, men blev över förväntan nöjda. Vi kan rekommendera alla att använda Skandiamäklarna.

Daniel P

Trevligt bemötande, en god vilja att försöka ta reda på svar som hon själv inte kan svara på, bra beskrivning av vad som händer i tidslinjen från början till slut.

Sanna S

Trevlig och proffessionell.........

Felicia

Bästa mäklaren jag haft kontakt med. Professionell, trevlig, kunnig. Kände direkt att jag kan lita på henne.

Mahdis A

Hon är jättetrevlig och jag är mycket nöjd!!! Tack för allt!!!!

Liselott T

Vi har bra kontakt med Therese och vi gillar att det är enkelt att få tag i henne och att hon snabbt svarar på frågor som vi skickat via mail.

Kristina O

Efter att ha kontaktat tre olika mäklare valde vi Therese Norén att sköta försäljningen av vår lägenhet pga att hon gör ett kunnigt, lugnt och trevligt intryck och gav oss ett skäligt anbud. Vi ville inte ha någon som är för mycket "försäljare" utan en mäklare som sköter sitt uppdrag och gör det på ett juste och värdigt sätt. Hon lyssnade till våra önskemål och tog hänsyn till dem. Slutpriset kanske inte blev exakt så högt som vi hade hoppats, men vi var nöjda med resultatet och snabbheten i uppdraget.

Gunnar H

Therese skötte som mäklare på ett bra sätt försäljningen av min tomt. Bemötandet var vänligt, korrekt och professionellt. Thereses företag lever mycket väl upp till förväntningarna! Som kund är jag mycket nöjd.