SkandiaMäklarna Nacka

SkandiaMäklarna Nacka

Ring 08-718 40 00 www.skandiamaklarna.se

SkandiaMäklarna har funnits i Nacka sedan 1989 och har ett väl inarbetat varumärke och mycket god renommé. Nyligen nyöppnades kontoret med ett nytt, modernt och mycket drivet team. Detta team har tillsammans en samlad erfarenhet på över 20 år och har jobbat på de bästa kontoren runtom i Stockholm. Nu satsar de fullt ut i Nacka....

11 omdömen om SkandiaMäklarna Nacka

Hamdija G

Caroline är väldigt professionell, lyhörd, engagerad och förtroendeingivande. Hon arbetar mot uppsatta mål och överträffar dem. Hon hanterar balansen mellan köpare och säljare på ett väldigt proffsigt sätt så att båda parter känner sig nöjda. Rekommenderas varmt!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Hans-erik G

Mycket trevlig och professionell. Kunde inte önska mig bättre service.

Mihai S

Jag uppfattar Caroline Hazelius som väldig professionell, kunnig, hjälpsam och lätt att samarbeta med.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Helena J

Bra bemötande, kunnig och engagerad.

Minh H

Engagerad, effektiv och väldigt kommunikativ. Är väldigt nöjd med hennes insats.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Andreas T

Vi hade kontakt med Carina iom vårat första lägenhetsköp. Vi fick en mycket positiv bild av Carina! Hon hade ett bra bemötande och var tydlig och lugn i sin person!

Carolina L

Väldigt trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Henrik B

Väldigt bra mäklare, inga konstigheter och allt baraflöt på

Svar från Carina Norrbom

Tack Henrik!! Vad glad jag blir :-)

Josefine A

En toppen mäklare som ger allt i varje affär. Kunnig, påläst, förtroendeingivande och framförallt hängiven, vilket gjorde att vi gick nöjda ur vår affär. Rekommenderas varmt!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Ulf S

Trevlig och Korrekt bemötande.

Svar från Carina Norrbom

Tusen tack Ulf! Jag hoppas ni kommer vara nöjda i det nya hemmet.

Matilda L

Bra information och genomgång av kontakt

Svar från Carina Norrbom

Tack Matilda för ditt betyg :-) du har verkligen köpt en liten fin pärla som jag hoppas du ska trivas i. Alltid inför kontrakt vill jag maila kontraktet innan så både säljare & köpare hinner läsa igenom det innan jag förklarar innehållet. Det är jag övertygad om ger en tryggare upplevelse som håller hög kvalité.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T