SkandiaMäklarna Norrtälje

SkandiaMäklarna Norrtälje

Ring 0176-170 25 www2.skandiamaklarna.se

Vi har god insikt kring den lokala marknaden och ser kompetens, engagemang och personlig service som en självklarhet i vår verksamhet.

43 omdömen om SkandiaMäklarna Norrtälje

Martin G

Professionell service, bra bemötande

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Therese L

Vid första mötet (då vi var köpare) upplevde vi henne som lite barsk men trevlig. Köpet gick bra och smidigt och vi anlitade henne sedan som mäklare till våran försäljning av lägenheten, Pernilla var otroligt hjälpsam och tillmötesgående och vi är supernöjda!

Lars K

Pernilla Ekestolpe har anlitats av Rådmansö - Frötuna pastorat för förmedling av flera fastigheter. Erfarenheterna av hennes förmedlingsarbete är mycket goda. Hon är effektiv, kunnig och har varit skicklig i de förhandlingar som skett med köparna, vilket medfört ett bra resultat för pastoratet. Mina kontakter med henne har varit konstruktiva och lättsamma. Inget krångel eller svårigheter trots att denna typ av uppdrag där det är organisationer, typ Svenska kyrkan som säljare inte följer vanliga rutiner för beslutsfattande...

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ralph E

Hej! Vad jag förstår har vi redan bedömt Pernilla. För oss är det hon som är Skandiamäklarna. Vi känner ingen annan där. Ska vi sälja någon gång och det ska vi väl kommer vi att vända oss till henne personligen. Inte till skandiamäklarna utan just till henne även om hon framgent inte skulle jobba för skandiamäklarna. Vänligen Ralph Ericson

Fredrik B

Fanns ingenting att klaga på, affären sköttes snabbt och smidigt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Susanne A

Pernilla hjälpte oss att sälja vår stuga på Väddö, och gjorde det på ett fantastiskt bra sätt. Vänlig, proffsig, lugn och noggrann. Kan varmt rekommendera henne.

Claes S

Skandiamäklana är för oss vad mäklaren gör det till. Eftersom man inte gör så många husaffärer i sitt liv, så kollar man några olika mäklarfrmor med, att man träffar några mäklare (en i taget) i sin bostad och ställer diverse frågor och får olika svar. Efter det var överstökat diskuterade vi (min fru och jag) om vilken mäklare vi skulle välja. Valet föll på Petra Braun hos Skandiamäklarna. Petra svarade upp mot våra krav. Hon är Glad och positiv samt har en mjuk framtoning, som gör det lätt, att prata med henne. Petra...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Patrik G

Bra bemötande, lätt att bolla frågor med.

Ulf Gösta W

Vi sålde vårt sommarställen via Pernilla på Skandiamäklarna. Vi kom mycket bra överens och det var enkelt att samarbeta. Jag tycker också att hon hade en opartisk attityd så jag uppfattar det, så att även köparen kände en trygghet. Hel processen med Pernilla gick smärtfritt även fast vårt hus hade en del fel som var tvungna att åtgärdas efter besiktning.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Christer J

Pernilla gjorde ett kanon jobb med min lägenhet då det uppstod ett riktigt stort problem /dom till tänkta köparna skulle inte bli godkända i föreningen! Men med hennes hjälp så gick affären i lås

Anne N

Vi är jätte nöjda med Pernilla som sålde vår tomt i Norrtälje. Vi fick fint bemötande från början till slut och hon var väldigt proffsigt med allting. Vi kommer gärna att rekommendera SkandiaMäklarna till andra och önskar Pernilla allt gott i framtiden. Mvh Anne och Ingemar Norström

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Alexander J

Förlorade massa pengar. Vilket självklart inte är roligt.

Berit Estrid Maria R

Trygghet,ansvar,arrangemang , Vid försäljning av vårt sommarhus samt efterföljande arbete ,dekl. mm

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Marie-Louise H

Hjälpsam mäklarfirma när jag både sålde och köpte fastighet.

Christer A

Fick hjälp med försäljningen, som blev väldigt smidig och bra för min del.

Leonie L

Professionell och lätt att ha att göra med, lugnt möte när vi gick igenom vad som behövdes. Vi var väldigt nöjda med insatsen i samband med att vi sålde vår lägenhet.

Maria Natalie Alexandra B

Jag fick ett trevligt bemötande när jag anlitade Pernilla Ekestolpe vid försäljning av min fastighet och kan varmt rekommendera Pernilla som mäklare

Eva N

Jag har alltid fått et väldigt bra bemötande och känner mig alltid välkommen att titta in på deras trevliga kontor. Jag har både köpt och sålt lägenheter och då fått hjälp av Pernilla. Hon är mycket seriös och väldigt tydlig med information.Jag är jättenöjd!Mvh Eva Nordstrand.

Sandra B

Vi kan varmt rekommendera skandia mäklarna. Vi fick bra och trygg service hela vägen.

Anna S

Skandiamäklarna och Pernilla Ekestolpe var under min kontakt med företaget, väldigt professionell och lyssnande som person. Hon informerade mig om viktiga små/stora tips och ideér som gjorde att jag under och efter genomförd försäljning av min fastighet kunde sova gott om natten. Pernilla Ekestolpe är dessutom en person som är tydlig, informativ och har ett rakt och ärligt sätt att kommunicera som jag som kund uppskattade oerhört mycket!

Peter J

Jag tycker hon var bra och kunnig!!!!

Andreas B

Mina erfarenhet av företaget är positiva och allt sköttes perfekt

Karin S

Vid försäljningen av mitt fritidshus blev jag mycket väl bemött av kunnig, tillgänglig och pålitlig personal

Klas T

Jag anlitade Skandiamäklarna efter rekommendation från en kompis som var mycket nöjd. Jag fick ett utmärkt bemötande och hjälp med prissättning som blev högre än jag föreslaget. Trots svår tid att sälja tomter i Skärgården sålde Pernilla tomten inom 14 dagar för det högre priset. Bra uppföljning med alla papper klara när vi träffade köparen. Jag är jättenöjd och kan rekommendera Pernilla och hennes kollega.

Eva E

Petra tog hand om försäljningen av vår sommarstuga. Skötte det alldeles utmärkt. Då vi aldrig tidigare anlitat ngn mäklare visste vi inte vad vi skulle förvänta oss men vi är helt nöjda. Mvh, Eva

Caroline L

Jag har sålt en bostadsrätt via Skandiamäklarna (Pernilla Ekestolpe). Jag fick ett gott bemötande och tydlig information. Jag kunde närsomhelst ringa om jag hade frågor och fick snabba svar. Jag och min sambo är nöjda.

Eva Å

Trevlig person. Inte så juridiskt insatt. Fick lägga mycket pengar på jurist. Stora problem vid försäljning pga mina grannar som ville förhindra och förhala processen. Hade önskat mer stöd från mäklaren.

Marie L

Trevlig, lättsam och engagerad.

Ulrica H

Inga problem , alltid tillänglig , bra med tider

Per S

Pernilla Ekestolpe ger ett förtroendegivande intryck som mäklare. Hon är kunnig som mäklare och kan sitt geografiska område. Hon finns alltid tillgänglig för att ge en snabb och bra service. Som säljare av flera fastigheter som Pernilla har sålt, har vi fått ut ett bra pris på både hus och lägenhet.

Irene Å

Jag upplevde Skandia mäklarna i Norrtälje som mycket bra. Snabb och tydlig service med bra sammanfattad information om hur försäljnings processen går till. De hade bra kund kännedom och försäljningen gick mycket snabbt. Man kände positiv engagemang från mäklaren. Var väldigt nöjd efter försäljningen med att ha anlitat Skandia mäklarna i Norrtälje.

Claes Erik Å

Sålde sommarstuga, allt var perfekt, bemötande, bra information vid budgivning o trevlig fotograf.

Lena Anette G

Jag har bara haft bra erfarenheter av Pernilla Ekestople och Skandiamäklarna. Pernilla lägger ner mycket tid och passion för att sälja en fastighet. Hon läser på och sätter sig in i alla detaljer runt fastigheten samtidigt som hon är bra på att matcha rätt köpare till rätt fastighet. Pernilla bryr sig om sina säljare och köpare på ett ärligt vis.

Anders Fredrik S

Bra hjälp både genom köp processen samt vid försäljningen. Rekommenderas varmt.

Robert T

Har inget att säga allt var okay husförsäljning

Elin E

Bra bemötande, lätt och smidigt.. ??

Marie-Anne J

Försäljning av vårt hus i Kaggeboda. Ett mycket bra bemötande, vore alla mäklare så hjälpsamma o arbetsvilliga för att få till stånd en försäljning kan man skatta sig lycklig. En mäklare som vi varmt rekommenderar. Man kunde alltid gå in på förmedlingen och prata och få råd. Ett plus till fotograferna som verkligen la ner jobb på att få bra bilder. Med vänlig hälsning Marie-Anne o Kenth Johansson

Anita Å

Upplevde Petra Braun som en behaglig person med god yrkeskunnighet. Fick trevligt bemötande och snabb genomförd försäljning av min bostadsrätt.

Lena T

Petra Braun på SkandiaMäklarna tog hand om försäljningen av min bostadsrättslägenhet på ett mycket bra sätt. Jag fick all information och hjälp som behövdes. Jag kan rekommendera mäklaren till andra som ska sälja sin lägenhet.

Helena L

Kan rekommendera Petra Braun och Skandiamäklarna varmt. Proffsig, personlig och engagerad.

Kjell G

Jag starkt rekomenderar Petra Braun,hon sålde min fastighet i gärdsnäs 2012,trots fel säsong sålde hon mitt hus på väldigt kort tid,gärdsnäs är ett område med mest sommarhus och därför mest intresant för köpare på vår sommar,mitt hus såldes under januari,Petra är dessutom kompitent och service inriktad och kunnig,så därför får skandia mäklaren min rekomendation,

Inger S

Jag har blivit väl bemött och aldrig några problem om jag ville fråga om något. Det kändes som om Petra stod på en sida. Jag sålde vårt landställe på Väddö efter min makes hastiga bortgång, vi var lyckliga där i 7-8 år. Vi köpte också stället av Petra så därför kändes hon som en naturlig vän. Hälsningar Inger

Helena M

Proffsigt bemötande alltid fått svar på våra frågor! Uppdraget gällde en villa försäljning..