SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

En del av SkandiaMäklarna Ring 08-554 221 10
4.0

Vi håller alltid hög kvalitet i vår leverans tack vare vårt gedigna kundengagemang. Kom gärna förbi oss på kontoret så berättar vi mer!

63 omdömen om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Calleman V
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Rekommenderas varmt. Vänligt bemötande. Duktigt och proffesionellt utfört arbete.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Elisabet Ö
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Jag är mycket nöjd med bemötandet och övrigt.

Roger K

Artig, Kunnig, Hjälpsam, Ärlig. Mäklare man kan lita på. A*****

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Gabriel B
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Trevlig och serviceinriktad. Rekommenderas starkt.

Arve A
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Jag är nöjd med din insats av försäljningen utav mitt radhus

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Andreas E

Trevlig och bra bemött. Svår att få tag i.

Lise-Lotte Maria N

Försäljning av fritidshus. Anders är tillmötesgående,lyhörd och trevlig.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Cenk O
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Pålitlig, snabb och effektiv mäklarservice!

Mikaela K

Bra, trevlig och seriös mäklare. Skulle absolut anlita honom igen. rekommenderar honom varmt

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Peter C
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Efter en vecka vi fick stor problem med lägenheten. Inläckende glas balkong, balkong fullt med 1000 flugor, fel bygt balkong golv i klinkers med bakfull, badrum med fel bygt brun. Renoverings kostnad 200 000. Ingen vill tar ansvar, förra ägaren säger han visst inget även thou HSB hantverkare bygde golvet och inglassning. Allt ska tar tid att lösa men jag ska får min pengar tillbaka, känna mig helt grund lurad,

Marie L
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Påminde väldigt mycket om en alldeles nyutexaminerad mäklare, eller bara för stressad/upptagen för att verkligen sätta sig in i detaljerna angående lägenheten. Broschyrer, affischer och hemsida ser snyggt ut.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Åke L
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Bra bemötande, duktig, trevlig, vi fick bra kontakt.

Karl Thomas N
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Kanon kanonbra kanon kanon kanon kanon

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Bengt M

Första kontakterna hade han lite svårt att hålla avtalade tider men det repade sig,annars tycker vi att det fungerat bra när han sålde vår villa.

Göran L

Bra bemötande,försäljning av hus,

Patricia H

Anders var ansvarig mäklare när vi köpte landställe förra året. Han var mån om att hitta tider då vi kunde titta på huset och var påläst både om husets styrkor och brister, vilket är förtroendeingivande. Som kund uppskattar man att få underbyggda svar på sina frågor och att mäklaren om denne inte har svaret på frågan faktiskt följer upp och återkommer. Sammantaget fick vi ett väldigt bra intryck av Anders som mäklare och han agerade professionellt genom hela processen.

Emelie E
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

En mycket duktig mäklare! Jag är mycket nöjd!

Tobias W

Proffsigt bemötande även om vi stundtals kände att mäklaren inte hade den tid som vi behövde pga hög arbetsbelastning.

Jan J
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Allt har fungerat väldigt bra vid båda våra lägenhetsaffärer. Utmärkt bemötande av resp mäklare. Vi kan varmt rekommendera SkandiaMäklarna. Mvh/Jan & Anita Jonsson

Marcus Lennart H

Försäljning av villa i Pershagen (Södertälje). Erfarenhet av Anders Liedholm: - Lång erfarenhet i Branschen. - Kan marknaden i Södertälje och dess omgivning. - Saklig, tydlig och snabb i respons.

Benny T

Anders har gjort ett ok arbete med vår förmedling. Han skulle kunnat gjort saker mycket bättre, som tex tätare återkoppling, Bättre struktur i sina uppgifter. Anders verkade alltid stressad och tappade därför det gedigna intrycket. Han missade även att ringa alla spekulanter vilket kunde gjort att budgivningen kunde ha gått annorlunda. Vi är osäkra om vi skulle anlita honom igen. Vår upplevelse var för mycket strul till det arvodet.

Åke B
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Mycket engagerad och kommunikativ samt proffesionell Levde helt upp till mina förväntningar

Christian J

Trevligt bemötande vid tomtköp

Michael B

Valde Skandiamäklarna för att jag blev rekommenderad. Kändes tryggt o bra.

Johan O

Vi tycker att det funkade jättebra med Anders Liedholm. Från att vi kontaktade honom till att det var sålt, gick hur bra och snabbt som helst. Han förklarade hur allt gick till, vad saker betydde och var jätte trevlig.:-)

Gunnel Birgitta R

Jag har inte köpt utan sålt ett fritidshus förra sommaren. Han var mycket rejäl, pålitlig och kompetent att samarbeta med och dessutom trevlig och humoristisk. En lättsam person.

Marita J
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Bra kontakt med mäklaren. Trevlig och gav all information vi ville ha. Serviceinriktad. Vi fick uppfattningen att Skandiamäklarna är ett bra företag och att Ellinor är en toppenbra mäklare.

Can B

Va bara i kontakt med Anders på telefon. Jag var intresserad av en fastighet på Cederströmsgatan i Södertälje. Ringde honom flera gånger och lämnade telefonmeddelande och sms, men fick inget svar. Efter 2 veckor ringde jag växelnummret till kontoret och så är det han som svarar, vilket gjorde mig ganska irriterad. Han svarar inte på sin mobil där han både kan höra sina meddelanden och kan läsa sms, men har tid att svara på växel telefonen.

Dana H

Hej! Jag anlitade Anders Leidholm för att få hjälp med en försäljining av mitt hus på hästghagen i Södertälje. Jaghar träffat ett antal mäklare, men mitt intresse har fastnat på skandiaMäklarna/Leidholm. Han var erfaren och tydlig i sin kommunikation. Han fokuserade inte endast på oss som säljare utan köparen var lika värd att vara nöjd i denna uppgörelsen. Vi var väldigt nervösa och oroliga över försäljningen och komma till en situation där sitter vi med höga skulder, men genim en bra förvaltning fixade Anders försäljningen...

Birgitta B
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Jag rekommenderar SkandiaMäklarna som ett mycket bra mäklarföretag!

Tor A
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Bra bemötande hade köpare i motsats till de som skryter i reklamen att de har köparna trevlig var hon och kunnig

Kerstin A
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

försäljning av min mammas lägenhet. eb mycket hjälpsam och tillmötesgående. högsts betyg till henne.

Christoffer T
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Trevligt bemötande. Väldigt hjälpsamma.

Karolina Camilla Linnéa L

Skandiamäklarna skötte vår försäljning av huset mkt bra. Vi kände oss trygga och vi fick alltid kontakt med mäklaren ifall att vi hade några frågor. Mäklaren hade bra tips för att få huset sålt.

Linda P

Glömde att ringa säljarna då vi skulle besikta huset så när vi kom ditt hade inte säljarna tid och vi fick boka ny tid. Glömde ringa oss när det var budgivning som tur var ringde jag själv honom och säljarna sålde till oss eftersom vi gav ett högre bud!! Men igentligen skulle husets sålts till några andra samma kväll! Rena turen att jag ringde mäklaren samma dag, påstod att han hade ringt men vi hade inga missade samtal. Jag fick ringa honom 4 gånger för att få tiden för överlåtelsen på huset. Jag rekommenderar verkligen inte denna mäklare till någon!

Jannika S

Jag uppfattar A som kompetent och erfaren. Bemötandet från honom har varit gott men stressat, men övriga på kontoret har tagit vid och varit mycket hjälpsamma. Jag uppfattar att A har mycket att göra, kanske för mycket för att jag ska känna att han har haft tid för mig och min husaffär. Jag har i bland undrat om saker i min affär blivit annorlunda om han haft ner tid för mitt uppdrag, men det vet jag inte. Han har haft en mäklare/assistent som har varit väldigt bra och hjälpsam, och som känns som kompetent. Hon har stöttat...

Börje B

Jag fick bra hjälp och rådgivning när jag köpte mitt nya hus med honom som mäklare. Han kan ibland ge ett något virrigt intryck men inget som är speciellt anmärkningsvärt.

Mathias S

Jag skulle inte välja Skandiamäklarna i Södertälje för att sälja min bostad nästa gång.

Eva G

Bra bemötande. Köpte ett fritidshus 2012.

Lars H

Anders och Skandiamäklarna visade ett högt engagemeng både i vår köp och säljprocess med snabba återkopplingar, bra service och hög yrkeskunskap.

Arne L

Han var trevlig och man fick förtroende för Anders. Han sålde vårt hus och jobbade bra med att finna en köpare och efter ganska lång tid gick det mycket bra med försäljningen så vi är nöjda.

Maila Sylvia K
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Lägenhets försäljning. Jag fick bra bemötande och är i stort sätt nöjd med Skandia Mäklarna.

Gunilla D

Jag har tidigare blivit ombedd att svara och inte gjort det med hänsyn till Anders. Tyvärr var jag mycket besviken på hur han hanterade försäljningen av min lägenhet. Negativ inställning till att sälja den, i st för att vara positiv och tro på att kunna sälja den. Fel uppgifter i två annonser, tid ena gången och pris andra. "Tappade" både den som ville ha lägenheten och den som var tvåa i början av försäljningen. Mycket dålig respons. Jag fick till slut skriva stora lappar i lägenheten vid visning som han fick fylla i efteråt...

Kajsa S

Bra omhändertagande från förberedelse av försäljning till hjälp vid deklaration efter avslutad försäljning.

Soile K
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Hej jag rekomenderar Skandia Mäklarna med hjälp av försäljning på bostadsrätt, hus.

Mattias H

Jättebra, proffsig, trevlig, ödmjuk

Carl Christian O
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

utmärkt bemötande på såväl frågor som krav. snabb och effektiv i arbete.

Sven Henrik L

Ihärdigt glatt kämpande. Trevlig Enda minus är ibland återkopplingen

Norka H

Service inriktad och ansvars fulla

Jenny O
Skrev om SkandiaMäklarna Södertälje Nykvarn

Jag kan varmt rekommendera Skandia Mäklarna som jag nu varit kontakt med både vid ett lägenhets köp och lägenhets försäljning. När jag skulle sälja min lägenhet så var kontakten med Jonathan mycket trevlig, snabb och smidig.