Sko-Wera AB

4.0

4 omdömen om Sko-Wera AB

Denise S
Skrev om Sko-Wera AB

Mysig affär med kunnig personal. Köpte världens bästa klackskor som jag använt på flera tillställningar, har fått många komplimanger för dem och tycker att de är jätte bekväma att gå i. Har även köpt andra skor som har väldigt bra kvalitet och jag är jätte nöjd med. En allt i ett skoaffär med skor för alla tillfällen!

William S
Skrev om Sko-Wera AB

Väldigt trevlig och hjälpsam personal som hjälpte mig att hitta de perfekta skorna,älskar skorna och vill knappt ta av mig dem. Kan varmt rekomendera denna affär till alla som söker skor med utmärkt kvalitet och bra service. / en nöjd kund

Leopold J
Skrev om Sko-Wera AB

omdöme 5 2008-05-28 KÖP080528 Kul att gå och handla skor när man hamnar i rätt affär, här fick man bra service direkt från trevlig personal jag hittade snygga, bekväma skor till bra pris, kan det bli bättre ? jag är helnjöd och går gärna tillbaka till Skowera. / NÖJD KUND

Ulrika C
Skrev om Sko-Wera AB

Totalt oseriös skoaffär. Har varit kund där i flera år när jag köpte ett par skor för 475 kr. Dessa gick sönder efter tre timmar och jag gick tillbaka till affären med skor och kvitto. En expedit var hånfull och sa att "när man köper skor för 400 ska man inte räkna med att de håller". När jag sa att jag skulle anmäla till ARN så blev expediten ännu hånfullare och upplyste mig att de inte tog emot ärenden för summor under 600 kr. Har istället skrivit kravbrev, men de har också ignorerats. Kan man inte ta hand om sina kunder...