Skönhetsvård Södermalm

Skönhetsvård Södermalm

Ring 08-428 98 10 www.skonhetsvard.se
3.8

Skönhet. Harmoni. Balans. Dessa ord skulle kunna appliceras såväl på det yttre som på det inre. Och vi på Skönhetsvård Södermalm vet att det är helheten som gäller för Dig. Ett omvårdat yttre möter en inre harmoni. Det är som en vacker melodi möter de perfekta ackorden. Hos oss får du koppla av i våra vackra lokaler medans...

4 omdömen om Skönhetsvård Södermalm

Cajsa J
Skrev om Skönhetsvård Södermalm

Är inte den som ofta går på olika salonger för olika behandlingar. Men när det väl händer vill jag att det ska kännas speciellt, lite vardagslyxigt. Var på Skönhetsvård Södermalm igår för en vårrustning av ansiktet. Behandlingen var väl helt ok, inget speciellt. Det som drar ner min upplevelse var det opersonliga bemötandet, näst intill nonchalant faktiskt. Gick därifrån efter en timme, 1000 kr fattigare, och kände att det var pengar som jag kunde gjort något roligare för... Mitt betyg blir 2-3, varken bra el dåligt.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Amanda A
Skrev om Skönhetsvård Södermalm

Kan verkligen rekommendera denna salong. En av stans bästa skulle jag säga. Man får ett exklusivt mottagande, möts av god service och kan verkligen koppla av i de vackra lokalerna. Dessutom hög klass på behandlingarna!

Camilla H
Skrev om Skönhetsvård Södermalm

Otroligt bra salong. Speciellt ägarinnan, Ichlal tror jag hon heter, är jättebra. Trevlig som tusan! Hyfsade priser och fräscha lokaler.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Sine L
Skrev om Skönhetsvård Södermalm

Fräscht! Fina lokaler och bar utbud på behandlingar. Varierad noggrannhet bland personalen vilket inte är önskvärt då dom inte är jätte-billiga.