feedback company

Checkins
Ring företaget
Skribent Eva Högberg

Tegnérgatan 47 B 1tr 111 61 STOCKHOLM

Skribent Eva Högberg finns på Tegnérgatan 47 B 1tr i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Konst och Konstnär

Mer funktioner

Vad tycker du om Skribent Eva Högberg

Skribent Eva Högberg saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Richard O
"Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäklare. Tog hand om allt jag inte ville ta hand om. Har sålt 5 lgh i våran BRF och alla ... " Läs mer

Företag nära Skribent Eva Högberg

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Helena S

Helena S tycker:

"Jag sökte mig till idrottsskadespecialisterna pga en bristning i vaden. Bra, professionellt bemötande. "

Svenska Mäklarhuset Vasastan

Upplandsgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Svenska Mäklarhuset Vasastan

Dana H

Dana H tycker:

"Hanna gjorde ett utmärkt jobb en mäklare med fötterna på jorden. Service på hög nivå! finns många trötta mäklare ute som slarvar pga bostadsbristen ... "

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Frisör Martina Segerstedt

Jonas E

Jonas E tycker:

"Trevlig, och bra klippning! Kvalitet, men saknade kanske lite touch av innovation. "

Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Drottninggatan 101, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Johnny F

Johnny F tycker:

"Kunnig och gott bemötande ger bra Tips på åtgärder och känns Inte påtryckande "

Auto-Glans

Västmannagatan 40, Stockholm

Läs mer om Auto-Glans

Andreas Ö

Andreas Ö tycker:

"Bästa biltvätten i stan. Otroligt noggranna och lämnar inget åt slumpen. "

0 bilder från Skribent Eva Högberg

Taggar för Skribent Eva Högberg

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Skribent Eva Högberg