feedback company

Checkins
Ring företaget
Skribent Eva Högberg

Tegnérgatan 47 B 1tr 111 61 STOCKHOLM

Skribent Eva Högberg finns på Tegnérgatan 47 B 1tr i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Konst och Konstnär

Mer funktioner

Vad tycker du om Skribent Eva Högberg

Skribent Eva Högberg saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Roger S
Roger S tycker
"Mycket erfaren och skicklig att få ihop pusselbitarna så att både köpare och säljare kan hitta framåt. " Läs mer

Företag nära Skribent Eva Högberg

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Robert K

Robert K tycker:

"Bra bemötande, duktig personal. Hade önskat lite "mer" behandling vid varje tillfälle bara. "

Svenska Mäklarhuset Vasastan

Upplandsgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Svenska Mäklarhuset Vasastan

Estelle P

Estelle P tycker:

"Väldigt professionellt, seriöst och vänligt bemötande från min mäklare Hanna! Snabb återkoppling, pålitlig och tillgänglig genom hela processen. Kände ... "

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Frisör Martina Segerstedt

Sophia E

Sophia E tycker:

"Alla frisörer som jag varit hos har varit engagerade, noggranna och trevliga! "

Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Drottninggatan 101, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Roland E

Roland E tycker:

"Utmärkt bemötande och gedigen erfarenhet och kunskaper. Dessutom fick jag hjälp med det som var mitt problem. Redan efter första behandlingen märkte j ... "

Sosta Espresso Bar

Sveavägen 84, STOCKHOLM

Läs mer om Sosta Espresso Bar

Annika T

Annika T tycker:

"Bästa kaffet i stan! Bättre pris bättre bemötande än man skulle gå till vilken Wayne´s Coffe eller Cofe House by George i Sthlm! "

0 bilder från Skribent Eva Högberg

Taggar för Skribent Eva Högberg

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Skribent Eva Högberg