feedback company

Checkins
Ring företaget
Skribent Eva Högberg

Tegnérgatan 47 B 1tr 111 61 STOCKHOLM

Skribent Eva Högberg finns på Tegnérgatan 47 B 1tr i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Konst och Konstnär

Mer funktioner

Vad tycker du om Skribent Eva Högberg

Skribent Eva Högberg saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Stefan B
Stefan B tycker
"Otroligt proffsiga i sitt yrke samt att jag som kund alltid får bra service. Bra öppettider och de är flexibla när det gäller att snabbt ta emot oss kunder. Jag kan starkt rekommendera Autoglans! " Läs mer

Företag nära Skribent Eva Högberg

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Lena L

Lena L tycker:

"Har fått hjälp med skadad hälsena. Proffsigt och välkomnande bemötande. Tydlighet i vad som var problemet, vilken rehab som behövdes och tips om hur ... "

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Frisör Martina Segerstedt

Calle C

Calle C tycker:

"Jättebra klippning och supertrevlig frisör! Rekommenderas varmt "

Svenska Mäklarhuset - Vasastan

Upplandsgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Svenska Mäklarhuset - Vasastan

Jenny L

Jenny L tycker:

"Jan är oerhört rekorderlig och besitter god erfarenhet som han delar med sig av. Jan samlar in och delger all information på ett föredömligt vis. Vi u ... "

Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Drottninggatan 101, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Roland E

Roland E tycker:

"Utmärkt bemötande och gedigen erfarenhet och kunskaper. Dessutom fick jag hjälp med det som var mitt problem. Redan efter första behandlingen märkte j ... "

Sosta Espresso Bar

Sveavägen 84, STOCKHOLM

Läs mer om Sosta Espresso Bar

Annika T

Annika T tycker:

"Bästa kaffet i stan! Bättre pris bättre bemötande än man skulle gå till vilken Wayne´s Coffe eller Cofe House by George i Sthlm! "

0 bilder från Skribent Eva Högberg

Taggar för Skribent Eva Högberg

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Skribent Eva Högberg