feedback company

Ring företaget
Sms Guld

Box 3050 169 03 SOLNA

www.smsguld.se

Sms Guld finns på Box 3050 i SOLNA och är sökbara på bl.a. Guld och Metallmalmer

Mer funktioner

Vad tycker du om Sms Guld

Läs vad Recos användare tycker om Sms Guld

• Status: 1
    skrev om Sms Guld:
    Riktigt bra kan rekommendera smsguld till alla där ute! Fick allt enligt utlovat och pengarna sattes in inom 26 timmar efter "utskicket"
  • Status: 21
    skrev om Sms Guld:
    SMS GULD betalar riktigt bra med snabba leveranser, Min förväntan var liten efter allt jag läst på internet kring alla dessa guldbolag. Fick nu betalt och kan inte vara gladare!

Rekommenderar sms guld till alla som vill sälja sitt guld!
  • Status: 6
    skrev om Sms Guld:
    Detta företag betalar ej enligt avtal, jag har väntat en månad utan att få några pengar. Använd guldbrev istället be betalar direkt.
  • Status: 2
    skrev om Sms Guld:
    visst står det i annonsen om utbetalning inom 24 timmar inte att man ska behöva vänta i 2 veckor innan pengarna är på kontot inte undra på att man börjar känna sig lurad

Företag nära Sms Guld

Discshop

Industrivägen 5, SOLNA

Läs mer om Discshop

Ozza O

Ozza O tycker:

"Har beställt från Discshop under flera år och hittils har jag aldrig varit missnöjd med de köp jag gjort. Beskrivningarna är korrekta och man får vad ... "

Internet Border

Banvaktsvägen 18, SOLNA

Läs mer om Internet Border

Asbjörn F

Asbjörn F tycker:

"Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att göra mig som ... "

Dixa

Banvaktsvägen 12, SOLNA

Läs mer om Dixa

Aron S

Aron S tycker:

"Bra service, kvalitet och hastighet. Gillar inte Solna, men annars bra "

Klättercentret Stockholm AB

Banvaktsvägen 20, SOLNA

Läs mer om Klättercentret Stockholm AB

LNH S

LNH S tycker:

"Been climbing at KC for many years. If they could refresh the boulder problems at Solna more often, it would be perfect. I only climb there twice a we ... "