Söderdäcken  AD Bilverkstad

Söderdäcken AD Bilverkstad

Ring 08-641 66 96 www.soderdack.se
3.9

Välkommen till Söderdäcken AD Bilverkstad! Vi är din däckverkstad på Södermalm. Hos oss får du hjälp med allt från balansering till däckhotell, däckomläggning, hjulskiften, punkteringslagning samt däck och fälgar. Vi monterar, underhåller, stämplar och fixar. Allt för att du ska slippa sköta jobbet själv och kunna njuta av...

43 omdömen om Söderdäcken AD Bilverkstad

LOTTA L
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Det blev bra till slut. Enligt överenskommelse betalade dem för hälften av mina nya däck som jag ju var tvungen att köpa. Skulle göra ett däckskifte i söndags då killen som skulle byta däck sa att dessa däck var helt nedslitna dessutom passar inte dessa däck din bil. Och jag ser att det stämmer för mina däck var dubbade vilket inte dessa var. Jag blir alldeles chockad och förstår att när jag senast bytte däck så har man stulit mina och lagt in dessa istället i min bil. Jag bytte däck på stora parkeringen utanför ICA...

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1063 omdömen 4.7 av 1063 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Tom H
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Inga glamorösa lokaler eller annat lullull, bara bra kvalitet på arbetet och en service som är utöver det vanliga. Precis som jag vill ha min bilverkstad!

Göran J gillar detta
Viktor D
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Lämnade in bilen för att montera på nya däck i höstas, som jag hade beställt från Bythjul.com. Nu på våren lämnade jag in bilen på Euromaster i Älvsjö för att justera framvagnen pga vibrationer som hade uppkommit. Jag bad montören att för säkerhets skull kolla om det var obalans, men eftersom det bara visade sig vid 110km/h så tänkte jag att det kanske bara är framvagnen. Det visade sig vara balanseringen av hjulen som var gjorda på ett så amatörmässigt sätt att 3 av 4 hjul var tvugna att balanseras om. Klåparen hade till...

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Ove L
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Efter däckbyte, 4/4, som var kaotiskt redan från början, har jag upptäkt att en hjulbult saknas. Tyvärr är det låsbulten som är borta. Jag har sökt Söderdäck per telefon, lämnat meddelanden och mailat, utan att få något svar. Söderdäck fungerade tidigare utmärkt, men har helt plötsligt blivit hopplösa. Jag kan inte åka med tre hjulbultar, utan låter en annan verkstad lösa problemet. Fakturan hoppas jag Söderdäck står för. Kommer inte att anlita Söderdäck i fortsättningen.

Niklas H
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 806 omdömen 4.5 av 806 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Claes T
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Fantastiskt proffsiga och trevliga. Löste mitt däckproblem med glimten i ögat trots att det var värsta däckbytardagen.

Josephine L
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Det var lite svårt att boka en tid. Jag mailade flertalet gånger och fick inget svar, men när jag väl fick tag på dem och de insåg att jag fallit mellan stolarna, ordnade de en tid super snabbt. Mötet med all personal är mycket professionellt och trevligt!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4087 omdömen 4.8 av 4087 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Anders W

Däcksbyte efter beställning från däck 365

Jonas
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Bra service, fungerande processer. Känner inte att man blir lurad.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Tobias V
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

proffsiga på däckbyte och balansering

Anders H
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Bra, trevlig personal med trevligt bemötande.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2269 omdömen 4.7 av 2269 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jörgen C
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

De har hjälpt mig många gånger när jag haft problem med mina däck. (Jag har ofta problem med mina däck).

Niklas A
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Mycket bra, däckmontering och skifte fungerade utan bekymmer.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 890 omdömen 4.8 av 890 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Michael O
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Köpte mina däck via Däckonline och fick perfekt hjälp av personalen på Söderdäck att få det att fungera tills att däcken satt på bilen.

Magnus D
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Andra gången på knappt ett år jag är här och fixar nya däck, den här gången till motorcykeln. Fick kaffe, tillgång till wifi och ett vänskapligt bemötande i väntan på däckbytet. Och innan jag drog iväg hade jag dessutom fått bra tips om hur jag ska efterdra hjulbultarna och anpassa körstilen efter nya sulorna. Kanonservice!

Fred J

Trevligt bemötande, snabb service

Robert B
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Vänligt bemötande. Enkelt och snabbt.

Mats O
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Trevligt bemötande och hyfsat snabbt utförande när jag skulle byta framdäck på min hoj. Det bjöds på kaffe och trådlöst nätverk under tiden, men jag tror att det var enhetspris på byte av däck så jag betalade samma pris för ett däck som det skulle kostat för två. På det viset så var det ju dyrt kaffe... ;-)

Malcolm W
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Montage av 2 nya däck (R17) skicklig. Proffsig. ärlig.

Jan G
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Söderdäck har haft erfarenhet av barncanser liksom jag! Därför valde jag SÖDERDÄCK AB! Jag valde sommardäck! Personalen var toppen! Ligger bra i Stockholm och man kan lagra sina vinterdäck där!

Erik P
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Helt perfekt! Behövde två nya vinterdäck då jag hade punktering på ett. Ringde sent en eftermiddag, två timmar senare var allting fixat. De hade bra begagnade däck hemma, monterade, balanserade och skiftade allt medan jag väntade. Personalen är trevlig och kunnig. Man tror knappt att det finns folk med yrkesheder idag, men de här vet vad de sysslar med och försöker inte blåsa en. Jag tror knappt att jag kunde ha fått ett bättre pris heller, även detta hjälpte de till med. Kan särskilt rekommendera dem till folk med lite...

Göran J
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Klockrent! Trevlig personal och snabb service. Rekommenderas! Borde dock be fastighetsägaren ta fram kvasten och städa av i entre'n.

Göran J
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Klockrent! Trevlig personal! Rekommenderas! Dock borde man få fastighetsägaren att ta fram kvasten och städa upp i entrén.

Henrik R
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

De är grymma, jag har lämnat in vår BMW 525 några gånger för reparation. Få tid snabbt, löser problemet på avsatt tid enligt BMWs list-tid. BMW original delar eller begagnat fungerar. Trevliga att snacka med.

Per S
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Söderdäck känns som en väldigt seriös och trevlig däckfirma, som jag skulle rekommendera att använda.

Niklas L
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Bra service och mycket trevlig personal. Tryckte och fyllde mitt ac anläggning där. Mycket bra pris!

Ulf T
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Flexibelt, snabbt och prisvärt!

Caterina B
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Väldigt snälla och kunniga, bra service helt enkelt

Jan W
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Det var perfekt service o dom är duktiga återkommer till dom

Anna M
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Snabb, trevlig och bra ac service.

annelie k
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Jag känner verkligen inte igen det mora skrivit. verkstan inte smutsigare än andra verkstäder jag varit på. mina hjul och bultar som jag har haft förvarade i 5 år har det aldrig varit problem med. en toppen verkstad helt enkelt.

mora n
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Amatörer. Försöker vara trevöoga men misslyckas. Bjuder på kaffe i smutsiga muggar och i en smutsig lokal. Glömmer att bestälöa hem däck som utlovats. Blandar ihop hjulbultar med andras, dvs några kromade andra svarta. Vid ett tillfälle blev jag anklagad för att låsbulten satt för hårt så de knäckte den, fast ingen annan har rört dem.

Gunnar L
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Mycket bra bemötande och service

Tomas G
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Ett smärtfri och personlig service som också aldrig fallerat hittills.

Sessan F
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Vi har anlitat dem i flera år och är mycket nöjda med bemötande och service.

Tony

Kanon bra ;))

vetinte v
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

bra service, levererar enligt förväntningar

Ronnie B
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Bra bemötande och bra service. Rekomenderas!

Claes R
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Bra service, nöjd med företagets arbete. Hade varit högre betyg om man tog itu med städning i lokalerna. Förstår att det är svårt i denna bransch. Men ändå det är för skitigt och dålig arbetsmiljö.

Svar från Söderdäcken AD Bilverkstad

Hej Micke Det är dammet som finns på allt inklusive de återmonterade däcken. Vilka för visso inte var helt rena vid inlämningen men definitivt täckta av ett lager oljigt damm efter monteringen. Jobbar själv med renovering där hälsofarligt damm som genererats av rivning och allmän byggverksamhet varit ett hälsoproblem under många år. Numera avhjälps det rimligen med regelbunden städning. Jag kan tänka mig att det kontinuerliga flödet av fordon in och ut ur lokalen är en del av problemet. Hälsningar Claes

Micke K
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Alltid trevligt bemötande gott kaffe

Hanna O

Snabba, tillgängliga, trevliga, tillmåtesgående

Nicholas R
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Bra och trevlig service. Lätt att boka tid.

Ernesto P
Skrev om Söderdäcken AD Bilverkstad

Alltid nöjd! Möjligen skulle man önska att hjulen tvättades under vinterförvaringen, men det kanske helt enkelt är en tilläggstjänst.